尋晚我好夜訓,差唔多4點先訓,尋晚唔係幾訓得著,而且個心仲記住姨媽好話我,
之後我又想睇埋風雲天地,之後又打俾老豆同佢講,我住係大姨媽屋企時候被姨媽好話我點點
之後又講佢知呢邊的確係一個是非地帶,之後差唔多4點半先訓
我今朝10點半先醒,我之前都醒過,又聽到手機響過兩次,但因為今朝我仍然發夢中,所以~唔覺有咩問題
之後我再醒,見到李太打俾我,佢已到左我門口了,之後,我急急腳洗面刷牙抆衫,出去,
好似係香港一早要起身勁快咁洗面急急走,唉 今日跟李太出左去,之後,剛剛好11點開鋪,
今日係南苑,坐左好耐了,今日我坐係頭一張時,我當時睇緊劇,之後有個女人係咁望住我,
之後我都冇理到,個女人個眼神有D奇怪~ 不過~我都廢鬼事理,今日我係鋪頭,幫手左一陣,之後,SYLVIA就上做番
之後我又落留去睇劇,今日睇哂幾集風雲天地,同鬼同你OT~今日南苑都唔錯,生意幾好,
由開鋪直到下午都好多人,下午茶,都多人,比平時多左好多人,今日,ANITA姨姨,SUNNY既媽同個姨姨黎左南苑搵我
之後,ANITA姨姨,想叫野食,之後我幫佢落單, 今日,JOJO姨姨,同,肥姨姨三家口都黎,今日,MAY姨姨同,IVAM帶埋佢個女一齊黎
今日南苑都好熱鬧~~哈哈,今日,CINDY姨媽都有打黎南苑,搵我,唉 佢真係好煩,成日問我係南苑悶唔悶,
佢話喎,如果我悶可以搵佢行,頂,鬼同你行呀 同妳行都冇好野,是非又多,EE哦哦, 我係你地到住都聽夠喇,
仲要聽, 之後我話遲D先約佢,咁就又一星期了,過埋下星期~我就回香港啦,哈哈哈
咁既暑假又完結啦,時間真快, 之後,今日,IVAN,6點幾又返黎,佢話整左碗4寶麵俾我食,
佢俾我時,我聞到香味,但係又食既口感又,有少少淡淡地, 佢話喎,食呢碗麵要落野先好食,
但對於唔中意落野既人,又點呢,我其實想佢加少少,味係麵到仲好,起碼唔使,咁麻煩
佢又話想飽肚,,不過~,,,,D味又真係差好遠, 咁呀 算喇,佢中意點就點啦,
我都係比意見姐, 今日,李太兩個仔黎左南苑,二仔黎左食野, ,之後大仔,後來大仔同二仔返屋企,
UNCLE LEE6點幾又黎左, 之後,IVAN原先話想約我星期5飲茶,之後佢又話星期5返工,唔得閒,
後來轉左我同李太,下星期就叫埋姨媽我們三個飲茶, 尋晚姨媽約左我今晚唱K~
今晚姨媽打俾我話,佢同姨丈打完波,問我返唔返屋企,之後我話好,之後姨丈車我回家,
今日走前,姨丈同我影相,影我渣車樣,之後,返屋企又影, 今晚返黎都好攰 真係好鬼攰
今朝又早起,本身今日想睇BIG BOY CLUB,同,今晚睇李,呢兩個節目我都未睇
今晚我打俾YC~ 聽佢講佢同老婆又嘈交,又講公司D野, 之後佢話想係車到訓陣,
所以~我們收左線, 今晚我叫老豆SD番香港地址俾我, 呢排我都覺得自己太多野講了,
真係好拿攰, 唉 今晚唱K~本身同姨媽姨丈唱,唱唱下都變左自己唱 今晚姨丈都好攰
之後我唱到,12點幾,就唔唱,之後本身想打俾老豆,後來老豆咁啱又打黎
之後同佢講今日間鋪都唔錯, 之後 冇喇,就係咁啦,大至上,冇咩特別~
係今日都好攰
|