今日係剛剛好一星期~,我已經回來香港有一星期了,感覺,好唔慣,因為,我係加拿大生活非常舒服~
感覺上一D壓力都冇,比起香港~生存意義更實在,空氣非常舒服~我知道~我始終要係香港生活~
我可以繼續係個邊生活的,只但係,我又唔想同親戚住,如果我父母係個邊有間物業都唔錯,
有間HOUSE~又可以租俾人住,又得,收番黎住都得, 咁就唔使,同親戚有不好意思感覺,
世事既事,的確好難話是,而且~我老豆佢又點會捨得香港既女人呢,
加上,我自己又有老婆在身,又真係好難走得甩, 我真係個心好想好想返去住,都唔想繼續係香港
不過~或者,等下又一年,等下又一年,十年咁過, 未來日子,都唔知點過,香港依家時候都好唔掂
有好多人都走哂去第二度打工同生活~ 唉 好掛住李太佢地,仲有,南苑既上上下下既朋友~同埋,,識得我既姨姨叔叔,
唉~ 很懷念一個月的日子,唔~講番今日先
今朝8點起身,之後,洗面刷牙,今日,仍然都係跟阿媽車,今日天氣很好,仍然有陽光,
今日一返到去就做野,開單,計數, 改單,之後,做哂野,睇陣劇, 之後,見到老婆,WHATSAPP~
佢ON左,我SD左尋晚我同卡文食飯既相, 之後佢問我,好冇食,我話,VERY GOOD,
之後,同佢講,YC個女朋友~點點點, 之後,問老婆,中唔中意HANDSOME,佢話小小,
之後,我話好呀~ 不過當時我冇傷心同埋,冇咩特別感覺,因為,係人都中意靚,
但最慘,自己唔夠人靚既時候~,就唔會講中意靚仔靚女,當然~有信心,將缺陷美都會化到很美,咁先勁
講完之後,都已,12點半,今日約左佢地飲茶,去上,華明上面前D~叫,桃園
唔~今日我都好早就去到搵位,等佢地黎到就叫野食,5位,我仲洗定哂D碗同杯,
今日,間酒樓好涷, WA~又人有三急, 唉~ 今日,我好早食完野就行番上公司~做番D野,
唔~今日真係非常熱,今日整日下午都好空閒,所以~睇埋個套劇,之後又睇卡通,睇睇都眼訓,
之後,開埋國泰,就休息~訓到4點幾, 之後又睇埋排球少年, 之後今日差唔多,5點就放工,
今日去拜番麻麻,上香
之後就搭車回家去,今日大概,6點幾就返到, @@天晚又約左小敏食飯,順便俾手信,
今日桂薇打俾我佢諗住俾番D錢我,我都差D忘記了,唔係,我已經忘記了,
今晚,我一返到黎就去廁所,之後,食飯~ 一路睇卡通一路食飯,
今晚打俾小倫,同佢傾到個半鐘, 時間真快, 唉 返到黎香港真係悶到痴線,
又熱,又焗,唉~ 坐一陣,開冷氣都掂,電費一定好貴, 打死都唔會搬出去住,= =做一個聰明者,
寧願揀同父母住好D~ 今晚我都冇睇劇,都係每集睇少少,=3=唉 冇心機睇
依幾晚我都好中意訓覺,因為,太好訓了,KEKE~實在太享受了,i like it ,enjoying my sleeping night YO
|