SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 98
累積人氣: 22265

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 5 日  星期三   晴天


i very very miss montreal 疲倦 分類: 未分類

今日係剛剛好一星期~,我已經回來香港有一星期了,感覺,好唔慣,因為,我係加拿大生活非常舒服~

感覺上一D壓力都冇,比起香港~生存意義更實在,空氣非常舒服~我知道~我始終要係香港生活~

我可以繼續係個邊生活的,只但係,我又唔想同親戚住,如果我父母係個邊有間物業都唔錯,

有間HOUSE~又可以租俾人住,又得,收番黎住都得, 咁就唔使,同親戚有不好意思感覺,

世事既事,的確好難話是,而且~我老豆佢又點會捨得香港既女人呢,

加上,我自己又有老婆在身,又真係好難走得甩, 我真係個心好想好想返去住,都唔想繼續係香港

不過~或者,等下又一年,等下又一年,十年咁過, 未來日子,都唔知點過,香港依家時候都好唔掂

有好多人都走哂去第二度打工同生活~ 唉 好掛住李太佢地,仲有,南苑既上上下下既朋友~同埋,,識得我既姨姨叔叔,

唉~ 很懷念一個月的日子,唔~講番今日先

今朝8點起身,之後,洗面刷牙,今日,仍然都係跟阿媽車,今日天氣很好,仍然有陽光,

今日一返到去就做野,開單,計數, 改單,之後,做哂野,睇陣劇, 之後,見到老婆,WHATSAPP~

佢ON左,我SD左尋晚我同卡文食飯既相, 之後佢問我,好冇食,我話,VERY GOOD,

之後,同佢講,YC個女朋友~點點點, 之後,問老婆,中唔中意HANDSOME,佢話小小,

之後,我話好呀~ 不過當時我冇傷心同埋,冇咩特別感覺,因為,係人都中意靚,

但最慘,自己唔夠人靚既時候~,就唔會講中意靚仔靚女,當然~有信心,將缺陷美都會化到很美,咁先勁

講完之後,都已,12點半,今日約左佢地飲茶,去上,華明上面前D~叫,桃園

唔~今日我都好早就去到搵位,等佢地黎到就叫野食,5位,我仲洗定哂D碗同杯,

今日,間酒樓好涷, WA~又人有三急, 唉~ 今日,我好早食完野就行番上公司~做番D野,

唔~今日真係非常熱,今日整日下午都好空閒,所以~睇埋個套劇,之後又睇卡通,睇睇都眼訓,

之後,開埋國泰,就休息~訓到4點幾, 之後又睇埋排球少年, 之後今日差唔多,5點就放工,

今日去拜番麻麻,上香 

之後就搭車回家去,今日大概,6點幾就返到, @@天晚又約左小敏食飯,順便俾手信,

今日桂薇打俾我佢諗住俾番D錢我,我都差D忘記了,唔係,我已經忘記了,

今晚,我一返到黎就去廁所,之後,食飯~ 一路睇卡通一路食飯,

今晚打俾小倫,同佢傾到個半鐘, 時間真快, 唉 返到黎香港真係悶到痴線,

又熱,又焗,唉~  坐一陣,開冷氣都掂,電費一定好貴, 打死都唔會搬出去住,= =做一個聰明者,

寧願揀同父母住好D~ 今晚我都冇睇劇,都係每集睇少少,=3=唉 冇心機睇

依幾晚我都好中意訓覺,因為,太好訓了,KEKE~實在太享受了,i like it ,enjoying my sleeping night YO