尋晚我打左一篇非常非常之不開心心情去打日記,所以~尋晚打得比較偏激
尋日我約左YC去屯門市中心,原先我們去唱K~之後佢先去跑馬地,不過因為個間,NEWAY要,4點後先有得唱
結果~我們~改為行市中心商場,尋日天氣很壞,又落雨了,尋晚我大概,6點先返到屋企,
之後一直睇緊台劇,我覺得我投入左套劇既男主角一樣,我覺得個故事好似我同老婆,
正如所講,命中汪定,套劇好感人,令我忍唔住係半夜到,SENT左個SMS俾老婆,
老婆佢日日帶住個病返工放工,返屋企,一直都係屋企休息~
尋日我都買左一條短褲.都幾好睇,只係大左少少碼,
今日我都好早起身,尋晚都少少夜左訓,所以今日精神都係一般~
尋晚睇劇睇到1點,之後,因個惱,被劇情吸引左,所以訓唔著,好想知道~希唯同海淋最後會點呢,
今朝我,7點半就起身,之後換衫,之後先洗面刷牙,因為我依家喜歡愛上,GEL頭了,我覺得,一身打扮令自己更有信心同活力,
帶領到自己既,感覺,我今日都有,WHATSAPP俾老婆,唔知係未尋晚我SD個封信俾老婆,
所以今日老婆,會唔會因為,睇左,加上,又病在身,所以~先,,,今日氣氛有點兒那過,
希望~唔會係咁啦,可能我想太多, 應該冇事,我好耐冇見老婆啦,由我返黎香港後,佢就一直都病,
今日我打俾表姐同舅母,因為今個星期6佢地約好左去飲茶,所以問一問,
今日係下午~我打俾小倫,小倫流鼻血,唉 佢真係,,冇工做,但多病痛,周身痛,
佢因為肚餓,但又冇錢,所以~我過症三百俾佢,今個月,我慳番左好多錢,壓力都減少左,
今日阿希都有WHATSAPP我,佢問我做緊咩,當時我都係在公司追劇,今日係公司都睇左好多集了,
今日我放,5點幾,之後,我SD信息俾老婆同佢講完我放工後,都冇再搵佢,
佢工作咁忙,而且唔舒服~,我驚佢又閔,加上佢都就黎,,,,,,,,,女人野了,
今日放工,搭車回家,係巴士到攰到訓著了,今晚係廚房佬食飯,食完先返屋企
一返到黎就繼續我既DREMA時間~ 頭先,個惱又諗埋D無聊野,唉 我真係覺得好討厭
算了吧, RELAX~
|