SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 124
累積人氣: 22291

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 16 日  星期日   時晴時雨


雖然我很弱,可是我會做到有用的人 滿足 分類: 未分類

最近我覺得自己~變得很快,明白到自己更多,更理解別人的心情,

我知道~自己成日俾人覺得我認叻,讀書少,就唔好講咁多道理,

人很奇怪~無論對你友善定惡意,都會對你不滿,為什麼世界上人類咁喜歡妒忌

為什麼~他們,唔去思考,唔去搵番自己的問題~為什麼往往給問題別人呢,

其實~人好奇怪一個動物,狗都會有感覺,,無論開心與唔開心,睇條尾就知道~

人呢,靠樣子就會知道~ 可惜~社會變質變得太犀利,心同樣子很不同,

我係呢個世界上,生存咁多年,面對很多問題~但往往,問題不停係我惱出現,

比較~真係很重要嗎,??是非,真係一個,美好話題嗎,其實~到底~你們有冇試過給自己一個機會,去衝破自己問題呢

一直以黎,我對人好,但換來是一個,惡夢,好耐以前,自己仲係一個小時候的自己~為左學習,不停被人是一個,特別童年,

特別對待~無論~學習有幾慢,都是罪,努力如何~結局呢,人人都討厭我, ,冇錯,我唔出聲,又係問題~,但當我講野時候~更加俾人罵收皮,

為什麼世界人類,小朋友也好,大人也好,都是一樣,問題就愈黎愈大,可惜~,他們永不了解理解,因為他們是自私的,

我曾經好好地給機會自己學習,可惜~受到外來不來的影響~ 對所有,生存便放棄了,我知道~朋友~ 不是人人都喜歡我,

我會在意他們的想法,因為佢地係,弱者, 自卑,SO~  無所謂的,最緊要,我只好,對自己好好,愛錫自己多一點,

令自己更努力做一個,有用的人,雖然我很自我中心,但呢個並不是罪,因為,我都好遲先理解,呢個重點,同問題~

以前就會介意人地點睇我,而我去付出為人去做,而忽略自己感覺,咩都為人著想,朋友在先,家人在後,

唉 但係因為,人要不停去經歷,經過很多很多的困境~有些人不幸,一世都是不美樣子生活~

有些人就樣子很美麗出身,更愛帶很多人照顧同愛錫,我個人認為,美不美,理得理,不美,是否不用生存

世上很多肥人,但他們是罪嗎,???內心呢??都是壞嗎,人美,內心不善,何來美..

我不需要,帶很假面具,好多方法可以解決~,唔喜歡~,唔好搵,想努力讀書,唔好理別人的思維~

因為他們~是弱雞, 因為未盡力,一日都黑都識得妒忌~咁多時間去妒忌別人,不如得閒去下,給自己反省吧,

人要平衡~ ,但我不理解,社會咁大,為什麼個惱,會想一些,奇怪問題~ 為什麼~你學懂咁多野,為什麼~你會知識那麼多

我很簡單,只說一句,多D用惱,,多D參考,人類奇怪的問題~ 同結交多一點不用的朋友~

書都可以教識你們~而你們不一世靠書黎知識,有時候~多一點用你們的惱袋

作者,去寫一大文章都是他們~思考同思維~不斷衝破被別人更靈活~因為佢地就好似我一樣,不斷留意唔同的東西

無論事物,生活上的東西~ 只要有佢出無論多少書,始終~都係靠人的惱去寫去作,所以~我們才得到很多不用知識和參考.

所以~ 我想講~我的思想,是一個,充滿著大大的正面想法,希望你們明白,

人的進步,是由你個惱出發,不是文字出發,書永遠跟不上,但惱,就一定會不停轉轉轉,

只要大家很給自己一個機會和改善~世界之最,就會變得更美,