SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 98
累積人氣: 22265

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 15 日  星期六   暴雨


今日又黃紅雨了 分類: 未分類

尋晚訓唔著,差唔多,3點先訓,尋晚係訓唔著期間,我同YC傾WHATSAPP~ 之後傾傾下,我諗佢都係訓左

今朝7點就收到佢WHATSAPP~,佢話被行雷嘈醒左,而我都係~今日一出門口,係黃雨,之後紅雨,

不過~我們因為今日太忙,而且又要早起身,返公司開鎖俾新黎既,SYLVIA~

所以我們要特別早起,加上,我媽又要教佢做野,不過~我就早上就慢慢黎= =所以激嬲左媽,

因為我慢,所以佢話下星期唔車我返工,= =因為擔誤佢時間~ 我真係唔想自己搭車出去呀

唉 之後,返到去就去大家樂食早餐~ 之後先上番去做野,不過~因為尋日已開哂單,基本就冇野做

不過~我去左籣到拎單上黎,今日我係公司都睇左好耐劇,台劇, 愈睇就愈冇野做,

之後我見得閒就,落去籣到拎籃單,上黎做,後來,落到去,而唔見哂D單,我問伙記,佢話,JUDY已上左去,

之後,我就上番去,不過途中,見,得閒,就去左大眾BANKING 去唱錢,之後,同個個BANK 同事就傾下計,

之後先上番去,之後,就開始工作~ 之後,完成哂後,就,12點35分到,就,落去食野,

今日,4叔,12點先上公司~之後到,5叔, 之後,4叔係,12點幾就搭升降機落鋪頭睇野,

而我就,冇幾耐,諗住慢慢行,但我好似聽到有升降機差唔多到,後來我追出去,

之後入到去,4叔就問我,做咩事,我話冇呀,我去食飯~ 之後,一直係裡面冇講野,

之後,落到去,就走去大家樂睇下有咩食, 唔~我都係揀番洋蔥腸仔豬排飯

不過~呢,買左,但,一拎,就轉左火腿~可能冇哂腸啦, OK既,我都中意食,

愈唔健康個D真係特別好食=3=之後食完野就上番公司PRINT埋D單,之後媽咪又吩咐我開埋賽馬會個份,

之後先放工, 之後,放工,見有時間就去左拜麻麻,因為,之前,我諗住星期4 去既,但因為天氣問題~

而且~又攰,所以~改為今日先去,之後拜完後就行番去搭巴士回家去,上到車,有吉位,就坐,之後見攰就訓著左

一訓就,,見到架車仍然被室車, 都唔知室左幾耐,但我對眼就打唔開,~ 總之差唔多,4點先返到屋企,

之後返到去,就休息~睇劇,~都睇左好耐了,之後就訓著左,之後,就係咁

今晚,一直BO劇,^^好享受呢種感覺~ 今晚我,早食飯,本身想等埋父母一齊食,但我真係好肚餓

所以叫工人煮我飯先,之後等佢地返黎,佢地先食~

就係咁啦