SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 121
累積人氣: 22288

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 24 日  星期一   晴天


小倫生日快樂 愉快 分類: 未分類

我今朝8點起身,但係個鐘我搞左,7點半,但係我實在太好訓,所以~唔想起身,

但係,又要返工所以~唔想遲到,好彩有阿媽車我返工,唉 諗起下個月我就要搭巴士了,

今日都係一樣呀,去到返工前,去大家樂食早餐~之後去蘭到拎單,上黎做,

今日星期一,又係忙的時候~今日返工都幾充實,唔會悶, 今日天氣很熱,不過空氣就一般

今日公司冷氣好似唔夠涼,唉 熱到呢,今日我WHATSAPP俾YC,尋晚YC WHATSAPP,問我傾唔傾陣電話~

不過我尋晚12點幾就訓了,聽講佢同女朋友關係好似唔好咁,唔~ 係,相愛很難形容佢

我就,今日,WHATSAPP俾老婆,同佢講番,尋晚我唔開心,喊左出黎,之後又講埋YC同條女既事

今日LUNCH時候打俾小倫,同佢傾左個鐘頭到,@@佢今日生日呀,原來,之前佢講我知,但我忘了,

唉 咁又係既,我好少可問人幾時生日,就算有,都未必成日記住,

今日我過左數俾小倫,同二千蚊俾老婆,下星期三又出薪,幾快, WA~我今期用得好少錢,食早餐,同睇戲,

放工就搭車, 係~ 喔~今日我終於去左銀行打存摺了,因為今日,咁啱CINDY叫<SYVLA去西寶銀行入支票

個個咁既,SYLVIA~懶快, 話可以入支票機,鬼唔知咩,但係我們公司一定要經A/C的,

佢話喎,之前公司一向都可以同支票機,但係,間間公司方式都唔同,唔可以用之前公司同我們公司比

唉 尋晚星期日晚,心情勁失落,心情SAD到嘔,情緒化又黎喇,喔,係,有好消息

今朝聽媽講,5叔佢地,星期三諗住食飯,不過今次我可以唔去了,@@KEKE~太好了,

今日同老豆講,我星期三唔想去,SO~老豆又,冇問題~,,YEAH~過關,第一次唔使去食飯局了,

無聊飯局,不過我約番,CONNIE星期三晚去,TST食飯~ 上星期5失約

今次就補番數喇, 喔,我真係好怕星期日,因為,冇工做,又要白過的假期,

不過尋晚悶到嘔茄,係訓左晏教,而且,我冇搵朋友~,老婆又病左,個個都唔得閒,唔係既,不過~

唔想搵桂薇,有諗過,但係,唉,一時之間,唔想搵太多,其實~我好似都冇乜朋友咁

死哂LU~ 知已兩個,普通朋友就多到無數, ,豬朋狗友,就唔搵啦,

其實~我諗落,我媽佢,其實都幾好呀,又,BO SOUP,佢一心諗住,把SOUP拎去俾表哥飲,

但,表哥就唔飲,有時候,真係覺得,表哥佢地,都唔識做人, 話哂我媽都係想,幫佢媽照顧姐,

有咩唔啱,不過~我心諗,其實使乜對佢地咁好呀, 唉~ 個個咁既ALEX~ 未又係死要面,又要人讚佢女朋友靚

其實一般~ 佢條女,都係一般~最靚個D~都冇佢份,我就更加冇,睇劇就有,

唉~ 壓力, 周不時,唔開心經常啦,開心一時時~ 心情真係會跟隨天氣,同空氣,同人物,

跟咩人就,會快樂~ 但係,喔~ 唔知呢,尋晚喊完今日心情都好返好多,

又一星期了, 今日我,想用入錢機時候忘了,點入錢, 又係咁,忘了如果SD去朋友到係唔使用卡的

唉~ BUT 好彩,都整好, YES~ @@小倫已經39歲喇,下年,40喇,我呢,@@,,,31歲,

樣不變,心境變,還好啦,  ,今日我都係放5點幾, 不過今日媽早走,

所以呢, 哈哈, 總之,今日心情愉快,

希望未來呢幾日同下個月會更好.