SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 44
累積人氣: 22486

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 21 日  星期五   晴天


今晚見到老婆,竟然冇反應 無奈 分類: 未分類

今朝7點幾起身,之後,8點幾出門口,尋晚都點幾訓,太好訓了,

今朝都係一樣,去大家樂食早餐~今日本身想俾朱古力俾個女經理,不過佢今日放假,

今日又係星期5,今日我去大家樂食早餐前,上番去公司去廁所先,之後先食早餐

今日冇喇喇肚痛,唉 急到就黎,~-3-咩咩了,今日天氣很好, 今晚約左老婆仔,所以今日我著得比較好睇D

好耐冇見老婆,未見個陣,的確有少少興興奮~ 少少咋,唔係好多, 今日工作上,自己出錯就冇喇

不過今日,SYLVIA佢就比較是但咁, 我今日上番黎公司~ 打左俾姨媽傾陣計

同佢講陳怡君好好睇,好搞笑,我發現,當你愛上個主角時候~就會睇劇都會精神D

今日係公司本應都想睇陳怡君,不過因為今日太忙了,今日中午時間~個個劉醫師同個孫女黎搵我,

佢話個孫女就黎開學,想我陪佢玩,@@竟然~ 之後,我應承左佢做哂野後就陪佢,

之後,我做完工作後,就食飯~食埋飯,先行去搵佢地,一入到去就見到WINNIE 同埋,個小妹妹

小妹妹第一時就同我分享下佢既中意既野,@@WA~ 佢收藏佢制造一本MINI BOOK FOR卡通公仔,@@好靚

有光之年少女,仲有好似LOVE LIVE既主角,@@ 之後,我們就傾計,劉小姐就同我講,佢孫女下星期去旅行,

O 好似去印尼~ 唔~唔錯, 之後,陪個妹妹睇下相呀,@@佢黎緊就小4了, 唔~

之後,劉小姐佢幫孫做治療~ 我就陪下佢,之後陪到兩點左加返番公司~

今日我睇番,今晚睇李,唉 激死, 比個個新同事係咁搞到國泰,一係冇寫呢樣,就有寫個樣

佢仲,好輕鬆咁,雖然不停講,SORRY~SORRY~ 但,佢心態真係好求其,好似當年自己一樣

好彩依家唔會,今日WHATSAPP俾老婆,問佢今晚會係邊度食,結果都係一樣,KWAI芳,

今日我做到,5點半, 差唔多,5點45分先放工, 今晚,以為去食元氣,後來老婆仔話食,APPLE GREEN

之後,老婆6點放,但係,佢仲未到,我就到先, 咁呀,去到新都會就更係去左廁所先,咩都唔使諗

真係好耐好耐冇見,感覺,@@,好似朋友一樣,唔知點解,最近我同老婆溝通已好似朋友一樣,好客氣

今晚,俾左手信佢了,不過鎖匙扣就~ ,,,,,佢唔多中意,都係既,佢一家人真係好麻煩~ 唔中意呢樣,唔中意個樣,

最後,下次我手信都唔買,咁就乜叉都唔使煩, 我對老婆開始有D反感,

今晚見完佢後,次次個心都會好嬲,同唔開心,恩愛,,冇架喇,感情,~冇架喇,咩都唔係,好似我同佢關係,一半係拍拖

但其實~已可有可無,呢句我成日講,但事情上,擺在眼前,根本大家已經習慣了,

之前我都話,係加拿大諗到一樣野,我就算係唔係香港~ 我都係覺得,唔係香港比係香港更開心

無論去邊到都,都想搵個,一個地方,係冇無人識你,而你可以重新,生活係最好,

不過呢D都係講求,到底~ 呢個世界將來,會化成,末日呀定和平呢,

今晚我都,買左野俾老婆,今晚老婆去左抽獎~ 有兩張優惠~ 去玩遊戲~老婆叫我夾公仔俾佢

可惜~我冇興趣同唔識夾, 唉 本身見到人地射波,我又想射下都好,後來我們分開玩,

不過~原來大家,排左陣隊後,我心諗,,,一陣間如果得我係到玩,而老婆又唔玩,就咁返屋企,又好似,自己~留係度冇意思,

之後我都係走了,去隔離搵佢,點知又唔見佢,@@以為佢走左,原來老婆仔佢同樣,覺得太耐,所以~唔玩了,

佢又走左去我個邊, 心靈相通,一點通,,哈哈, 唉 今晚真係攰到謝了,

想睇台劇,但又好攰,唉~  老婆話喎,做咩送呢D俾佢地,我家姐佢地唔中意鎖匙扣,

其實我聽左之後,真係覺得,佢地個家人真係好Q麻煩~ 我有心送,未送囉, 係要,講到樣樣禮物都係垃圾咁

咁我帶返黎有咩意思姐, 算吧啦,真係有時候~,,有FEEL都變冇FEEL,好感都變反感

而且老婆今日又黎M~COME~  SO~

今晚總算返黎睇到4個小生去旅行, 唉~ 今日真係,好攰,

明天放工,約左大表姐佢地飲茶,唔知幾多個人去架,BUT BTW~ 今晚好好早D休息