唔知係未尋日下午訓左晏覺,所以夜晚比較難訓d~
唉 所以尋晚都算夜訓,今朝早,8點半先起身,已遲了
今朝7點半個鐘已響了,不過因為第一日太眼訓,所以訓多一個鐘
今日都係自己返工,唉 今日天氣真係差了,一時好一時雨,唉 都唔知個天係到搞緊乜
可能同我心情,非常復雜, 今日係星期一,好彩今日冇去sims~因為今日真係好多野做
天日先去,我諗住,天日,做完單後,想睇套戲,叫有客到,鬼戲,好似好正咁
今個月真係多多節目,真係唱k唱飽了,哈哈, 今期真係多左k唱,比起以往更多,
今日我帶飯,今日下午~我都打俾小倫,其實諗住,等老豆佢地走左後,我就上網睇劇
不過~一傾就傾左成個鐘, 同小倫勁多野傾,哈哈, 今日老婆,同我,whatsapp多左,
佢應該好忙,不過,佢,,,,好似同以前唔同了,佢反而覺得已經唔煩了,佢仲話我好好,真係,,唔知點形容~
可以係叫,世界變了, 我都係喇,其實~我有時候試探下老婆個心裡面諗緊乜,所以有時候會,,,,做番之前,佢諗過既野
因係眼中,我係kai的,,同煩的,冇架喇, 呵呵,所以難怪佢今時今日對我既,轉變的確~令我嚇一跳,
可能~我仲未接受到, 不過~我會呢一刻開始~我會接受到,因為,我們明白了,長大了,
有好多野,真係唔使,成日見面就叫愛,,無論~ 冇見幾多次,大家個心,仍然一齊~ 都已冇咩所謂
今日下午收到yc既信息,佢問我今晚去唔去唱k~ 我話好呀,今晚我得閒,
今晚唔知點解,好攰, 今日,返工又真係幾攰,一係唔出,一出就好攰
唔出,又好悶, 唉~ 今晚冇乜氣唱,真係太攰iam sorry~ yc~bro~
今晚唱左成,500幾蚊,@@因連埋pro飛, so~ 唔,,今晚係荃灣,ceo唱, 貴了,
唉 好彩我係cwb識人,所以可以平好多, cool~ 不過今晚yc真係好想唱k~ 咁兄弟情,無理由,唔去架
咁難得兄弟約, 今晚我食左好多野,返到屋企,又食糖水, 肥死喇,
今晚我又呼媽史,我皮膚真係愈黎愈差了,天氣很壞了, 皮膚也差勁了,
唉 help~ 明天,又星期二了,oh no~ 好了,又要早抖了,,
|