今朝好晏起身,今朝8點50分先起身,其實今朝阿媽都有叫我起身,
不過我太攰了,所以訓到好晏今朝,自己出門口前,拎左個朱古力蛋糕食
之後,自己搭巴士返工,唉 今日出到去都成,10點幾,之後,上黎,睇陣劇,之後先落番蘭到拎藍單上黎改單
之後,改哂單後,去左,SALON買支GEL~ 順便打俾小倫傾陣計,傾左一陣後,上番去公司~開埋菜單,
之後,做哂野後,就放工,今日放1點,之後,本身打俾小倫,之後,打唔通,之後,諗緊食咩好,
之後,又去番大家樂食,食左個卡咖尼雞咖啡肉丸飯,食飽飽後就出發搭車去上環,拜一拜麻麻爺爺
之後先搭車返屋企,今日差唔多3點幾先返到屋企,之後,抖一陣,先落去跑步,之後,撞到表哥,
佢咁啱落黎,俾野俾朋友~,之後同佢打招呼,之後,去跑步,跑左一個圈,之後上番屋企,做體操,
之後,沖涼,洗頭,之後,抖一抖,睇劇集,我的自由年代,之後,等夠鐘去荃灣,
今晚去,打HOT POP~去番,大鵡輝,16樓,,今晚我差唔多,6點幾行, GEL頭,之後先出去,
本身,唔識去,想叫表哥帶我去,後來,知道左又唔使, 之後,去到,差唔多荃景圍,ALEX CALL ME
之後,去到,荃灣MTR站,落車,之後行去,老豆咁啱同樣打俾我,問我係邊,
之後,就係咁,唉 今晚餐飯都算OK~ 不過,表哥比較中串咀, 係要串我老婆,唉 真係好討厭
老婆係我既,佢冇資格講我老婆, 今日突然間諗緊,如果JENNIS,突然同表哥講分手,唔知佢會點
一定勁,SAD~ 似乎~ 表哥未試過被飛感覺, 唔
今日老婆去睇醫生,唔知睇成點呢,??等我後日先問佢,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
突然間,我同老婆不知不覺,一年比一年成長,同,變化,成熟, 愈黎愈好,
我覺得,有咁樣既關係,同埋,又唔使負擔既關係, 我覺得好好,
我為左,老婆著想,希望佢能夠堅顧番,兩邊,家人,同我,分配番好D
人係要,有幸福~,,同平衡~ 所以~我覺得,我係時候要佢陪多D屋企人,
上年,我因為,做錯左一個好錯既決定,而做左好錯既事,令我更加唔想面對老婆,
我其實呢6年黎,我係好衰仔,因為,我係佢背後,的確~背叛左好多野,
當然~唔係溝女, 但係,種種善意既大話, 一定會埋藏左我心裡
但因為,我唔想失去老婆,所以~我更加唔可以講佢知,我係,唔坦白,就係因為唔想坦白,更加,好好珍惜~呢一切既事
對唔住,我依家只想講,我會做番一個,好老公,誰能冇錯, 知錯能改未得囉,
老婆,我好想講,無論點都好,只要妳快樂~,我就快樂~ 妳要得到幸福~
總有一日,我們~會得到上天安排好的時候 ,給我們~的結局,
|