今朝8點半起身,今日又遲到,喔,尋日聽到媽講,叫我今日搭巴士出黎,
之後,今朝,老豆又冇啦啦,車我們返工,唉~ 今朝老豆唔記得拎水壺
之後,我幫佢袋左,之後,落到去,老豆問我地有冇幫佢拎水壺落黎,阿媽佢更係見唔到啦,因為我已拎左,
所以阿媽話,咩水壺,我唔見有, 唉~ 之後,今朝,9點幾,先返到去,當然,今次,上番公司~放低野,之後,去埋廁所,
其實我每朝早都會飲杯水,所以每次出黎都好急,,,,想去廁所,
之後,食早餐時候~打俾小倫,兩日冇打,今日打, 今日其實都打左兩次俾佢,早上一次,中午一次
今日返工,覺得,好攰,,同埋感覺到,,好辛苦感覺,好似迫緊你做D事,今個星期~,我都搵老婆,係咁APPS佢
唉~ 不過~我都係揀左,返工時間~ ,得閒,聊佢,直到,放工,就再冇傾了, 自從尋日發生後,
我同老婆關係,好似怪怪的, UM~ 可能大家已成熟左啦,冇以前,咁熱血,反而,每次,都好期待,好興奮迎接,下一次見面機會
上次,我見完,我係好嬲, 仲話,下次唔食,唔搵佢,唉~我成世人只得,對住呢個老婆仔,永遠都係口不對心,
好耐以前,所認識既女仔,我都由得佢地,唔理佢有幾討厭我,中意,唔中意都好,我唔CARE~
但我同左呢個女朋友一齊後,我所有生活~,,心境,努力,面對,包容,為佢設想,俾最大既的自由,俾最大既,希望~
信心,所有一切~為佢而改變,,6年黎,我們~經歷很多很多,一見鐘情,日久生情,再一齊,嘈交,分手,復合,陪養 ,信任
CLOSE~穩定, 家人,,直到習慣~平常心, 呢D所有所有感受,通通都係, 佢俾我既,愛,同考驗~
同樣,我係佢身上,學識左,不用理別人,去想自己~係佢帶領我,,有番自信,開心快樂~但又有D唔開心既回憶,
開心,係我得到佢,唔開心,一個痛苦而涯過左,所有,我她的一切~
我今日,去左文具店,買左張心意卡,寫上我對佢以前同現在,希望佢了解到我為佢,幸福~
其實~係每段愛情路上,好多時候~情侶,總會陪住大家,去睇戲,行街,旅行,食飯,節日,
其實對我黎講,其實好浪費金錢,我覺得,只要大家,個心有對方~無論~ 去邊都好,大家都愛大家
每個愛情,係唔可以去計較邊個陪邊個多少,幾多,付出,我出黎,又或者,你出黎,
如果講時間~,其實都係講大家配合大家既見面時間~,如果~對方有幾忙,中意你/妳,都會出黎見面
唔好去計,一個月,見足4個星期~ 因為,每個人,都有自空間,同家人朋友~ 如果個個因為,陪家人多左,冇時間~陪你,而覺得,唔開心
為左,缺忽陪字,去嬲,介意,其實~我諗,呢個人,愛你唔夠深,因為,佢唔識得去,愛你,接納你的所有,同包容
只要,佢仍然~肯同你一齊~,去邊到都好,大家,唔會咁易散, 呢個就睇你堅持~
今個月,又一年一度,中秋,明天,晚上,我會同老婆食一餐難忘的中秋飯
唔知點解,我日記每晚入去,好似HANG HANG咁~ 唔知咩事,好似病毒一樣
唉 入極都好似,,跳番出黎,又息又上,又入,再出,之後,停左,
激死
|