尋日我冇打日記,但其實我尋日都有節目係下午出左去,因為文仔生日
佢前晚約左我出黎HI TEA~ 尋日,大概,都係,6點返到屋企,
估唔到,阿KA LOK都識個個老細,ALEX~ 哈哈,
尋日我去左,CWB到買左兩份禮物,一份係俾姨媽,另一份係俾文仔,
我買左,MP3,同埋,耳筒, 加加埋埋,差唔多7百幾蚊,
當然分開俾啦, 尋晚,,我一返黎就去跑步, 足足跑左兩日步,都係向,下午時段
尋晚打俾姨媽,同佢講左我買左MP3俾佢,後來我們傾陣電話~,同佢講,上次我冇參與食飯
上次,妹妹佢返左香港~之後約大家食飯,不過因為我約左朋友~,所以~冇去到,
同佢講番, 阿媽佢,把嬸黑面既事,完完全全講佢知,後來,講講下,佢話,我性格有D怪,
其實~ 我覺得,世上最怪係你地, 好似冇自己思想,係未人老左,年紀大左,總會退化
而我聽完之後,我都唔知點答佢好,我又唔識問番佢,怪在那兒,點樣怪,
唉 到底~,係因為,醫生講既野,同我本人性格係未貨不對版,所以~覺得比較怪呢
之後,夜晚,唔係訓得好好,但係,好肯定,我發左個夢,之前希既女朋友叫,YAYA~ 係夢到,竟然話佢,唔小心係高樓跳左落黎
之後,又話,佢死係,YC個達住既地方,又話<YC聽到,YAYA把聲,@@咁得意
事實上,YC 係現實根本就唔識,何來會發呢,原來夢真係,一個迷, 永遠∼係,9唔答8既,夢,
好似我咁, 尋晚半夜,4點幾,未能訓得著,又想打俾人,但係,之後,揀左睇TV
一訓,就訓到今朝8點半,今朝我同媽大家都好晏先返到公司∼,當然∼今朝我都去左大家樂食早餐
@@今日落雨, 今日,第一時間就同女經理講早晨∼ 有個男經理仲問,有咩可以幫到你
我話,冇呀,只係講早晨∼之後個女經理就話,好有心喎,同我講早晨∼ 哈哈,
今日突然間好想食,排,牛排,今晚食飯,正∼
我今朝,,都有一路食早餐,後來打俾小倫傾陣計, 唔∼ 今日我都有去學校同吳姑娘講,我同文仔,下年會返黎,
之後佢問,有幾多個人返黎,我話,得我們二人,之後佢問文仔佢依家返工返邊度,我話一樣囉,
之後,我話尋日佢生日,剛剛30歲,之後,佢又問番我幾歲,之後我答佢,31歲,
之後,佢話,唔經唔覺,已經咁大個,之後,我已忘了,佢下一句, 今日係星期一,又係可以同,老婆,WHATSAPP日子
今日,我都有打俾姨媽,問佢可唔可以俾姨丈個手機我,多倫多倫個個,
之後,我就,WHATSAPP俾姨丈∼, 因為,今個星期5,有三個人生日,姨媽,同,李太兩個,TWINS仔
@@今日,忙少少,差唔多,4點幾先完成工作∼ 尋晚,11點幾打俾YC<好耐冇同佢傾了,
聽講,YC同,佢女友分左手, 唉 真係無奈,條女,咁都UP得出,把所有怪責放哂係,YC到,
我真係聽左,真係好嬲,咁講佢,話佢幼稚.....竟然~ 又係因為,冇時間陪, 唉
YC D女朋友~ 真係痴身,永遠~都想YC陪, 唉 冇計喇,,
呢排我係咁睇我的自由年代, 唔~ 近來,我覺得自己,自由左好多,個心,終於~釋放哂所有壓力,同陰影,問題~
種種,都影響我唔到, 唔~ 依家少左開TV睇了,有時間~,都係,早D休息~
今個星期4,敏敏佢又飛返多倫多讀書喇~ 頭先打俾佢同佢講,一路順風,叫佢坐穩機,
唔~ 就係咁啦,
|