今朝我8點25分起身,之後執床,之後去洗面刷牙,之後換衫食早餐~,之後GEL頭,
差唔多,9點出門口,之後見到巴士黎,之後上前追車,之後,上車,之後係巴士聽歌,之後同,YC WHATSAPP
之後佢同我講,EMMA既事,之後,差唔多,9點40分,係九龍站巴士站等車,之後轉巴士,出西環
之後今朝搞肚痛,所以上左公司去廁所,之後去蘭到拎單,之後,JUDY同我講早晨,
今日又係星期4,今日,個位新朋友YUYU同我講早晨,之後問我返工未,之後, 今日一般忙,
基本上,都唔忙,仲好FREE,,,,唉 今日買左咖啡飲,好耐冇飲, 哈哈,
今日我SMS俾老婆,同佢講,我同朋友交換左電話~,之後老婆,11點幾先上線,
之後,HI佢, 今日自己冇喇喇,同佢講,出邊搵唔到第二個老婆, ,,之後佢好似以為我真係搵第二個,
之後,又講埋D,,,如果你搵到,就講佢知,, 唉 傻婆黎,,,,佢呢排,佢變到好似,又,CARE同唔CARE咁
好似,我同老婆,就散就散咁, 老婆諗野,真係太復雜,同埋,對我信心唔大,覺得,冇時間陪我,所以,好似講到我好應該可以陪到我既人行落去咁
唉 傻豬,講真,妳一開始,係讀書時候~妳已忙到冇時間陪我啦,而且我個陣仲細,,,,仲玩得到呀~ 依家,我連玩都懶呀
真係服左我老婆,唉~ 我知佢好愛我,好緊張我既,只係,佢知自己冇法子陪我多,所以依排經常,亂諗野姐,
最近~我少左睇電視,所以懶得追香港劇, 唔~ 悶悶地,玩番,BUTTERFLY~ 識下新朋友~
其實~我依家對出面D女仔,都難打動,我信我感覺既, 邊及老婆個種感覺呀
今日我係公司~都睇左,23集我的自由年代, 就黎結局啦, 我今日放工留左部TAP係公司~
忘了拎番黎呀,仲諗住拎番黎睇,,唉 失敗~ 唉~ 今日我都有打俾老豆,尋晚就打俾媽
唔~ 我同老婆對話,比以前,更客氣,不過見面就好恩愛= =想點,
最近我自己~覺得心境開朗左好多,自由, 太自由啦, 感覺唔錯,
我今個月要去覆診, 29號,唔知D藥夠唔夠食,,,,,,,,唉 又一個月啦,中秋又黎,
秋天又黎,,,,,,,又一年啦, 唉 ~好悶呀~ HELP~ 老婆仔,,,,我愛妳,想妳
今日掛住同小倫傾電話~,都忘了聽鬼故=3=唉
|