早排我都覺得自己都有少少情緒化架喇, 不過~現時都覺得還好,冇以前咁辛苦了
係攰d姐, 今期睡眠很好,尋晚我都訓得好好,,係心口痛姐,感到,有些少,
今朝我都係,11點幾起身,之後去廁所,之後面都未洗,就打俾小倫,
同佢傾到,1點到啦, 之後媽問我想唔想食免治牛肉三文治,之後我叫左工人去整俾我食
今日成日都係屋企,下午食完野,就訓覺,一訓,就訓到4點幾, wa~實在太好訓,
前排,我都忍唔住,係咁sd 野俾老婆, 我都知道佢好忙, 佢都冇再話我煩了,
因為,我們都冇以前,咁多野講了, 今日諗番起,以前,住係沙田時候~,仲未拍拖既時候~
覺得,自己一個係最自由,唔使掛邊個,亦都唔使諗邊個,好有童真,童年,咩都唔使講,
係最實在, 但係,在校園中,就比較過得孤單, 但係,好辛苦地,又結立左一班同學,
之後,到左畢業之後為未來打算,但最後,又得到個病, 之後,有好多野都,好陌生
好多野都,自己好似唔係自己一樣,前晚老婆,突然間問我,點解你會呢種病,
我話壓力,佢話,下,但你有錢,有錢唔代表冇病,但冇錢,就壓力要死,
我只係,比d因素令我亦壓左太耐,情緒~唔識去表達自己既需求,同唔開心,
收收埋埋,唔識搵野黎釋放自己情緒,同情感,好多時候~都係哩係房,自己思考
依家大個左,反而,好多野諗,拍拖啦,工作~ 家人,朋友~
但係,我依家,都過得好快樂~ 但覺得,好似,好多野諗,好多牵掛,
雖然~我記憶,一時時記得,但係,我唔會太執著自己有冇記性, 我寧願~忘記~一d事,好過成世都記住,
我已冇咩所謂~ 正所謂,活在當下,開開心心,過埋下一世, 唉~ 今世做人,做得最大挑戰~係要我面對種種困難~
無論大小事,我都,難唔到我,因為,我有盡力~努力,克服~ 所有事情,只有一個,
因為我老婆,比到我最大努力,我曾經,唔識得點去愛一個,但老婆,就提點左我,所以~呢6年黎,我係佢身上都學唔少,愛,
同包容付出, 體諒,通通,我都理解得到,所以~ 我係時候~ 為左設想, 希望佢,可以兩邊走,可以~兼顧到屋企人啦,同佢自己感情世界~
我為佢既,未來,將來,又或者, 其他~,我都,幫佢諗埋,
今晚留係屋企食飯,~ 唔知道~老婆今日個病好冇d呢,??
而且~上星期個集,今晚睇李我都未睇,最近~愛上睇台劇多,所以~ 都冇咩時間睇無線,
今晚係珊生日,所以祝佢生日快樂~
|