今朝訓到8點幾,之後,起身刷牙洗面,
今日以為媽佢走左,原來未走,今朝~都係一樣呀,返工前去左早餐
食埋今個星期~下星期開始會係屋企食, 唉~ 又一日喇,
今日好忙呀,好多野做,不過~今日中午時間,平時老豆會返黎,不過今日冇
今日4叔都冇返黎,好少可,今日食蛋角,SD相俾姨丈~ 佢話我尋晚個餐比較正D
唔~姨丈仲話會煮,三塊,A排,俾我食,WA~ 會唔會太多呢
今日同老婆,都傾陣計, 佢個病,都未完全好得返哂,都要繼續食藥,
今日,下午期間,SYLVA佢,都做得都係一般,唔
唉 今日未係咁睇我的自由年代,~ 今晚放工,跟媽子去買送,同埋一齊食飯
之後,一齊回家去, 今晚,我唱K~係屋企, 呢排,日日都好充實,^^YA~
最近聽多左,台灣既國語,有少少愛上了他~呵呵,
|