尋晚發左個夢,好耐都冇夢見你了,由個一年起,直到依家都冇再發夢見到你,
唔知點解,尋晚又發夢,夢見我同你一齊左,每次發夢見到你,都會有種,好想回到你身邊感覺,
好有個種,相當年我們讀書時候個種,兩少無猜既感覺, 不過~訓醒時候~原來係一場夢,
美夢,永遠發夢當中,至於現實,又真係唔會,因為,正所謂發夢都冇咁早, 係啱,
唉~今日,竟然落雨,喔,我覺得,依家,終於感受到,自由感覺,因為,唔再係,被人認為,自己~係個咩人,
可能~一直係我自己困死一個一個,火圈中,好似用好大好大既勇氣,走出黎,
依家既我,真係,走番個正路~一直成日提住以前既事,係因為,我心中,過得最唔開心既小時候的自己~
因為咁,我記憶,同回憶,都係停留左,讀書時代~因為,小時候,因為,咩都唔識,表達,又唔識,說話技巧問人技巧都唔識
咩都唔識,剩係識喊,同唔出聲,收埋自己~ 冇人明白我既世界~同地方, 冇計啦
世界~太過,復雜,同埋,唔識點樣去運用各種既野,無論讀書,學習,交朋友~,咩都唔識,都好難咁
不過~加上,以前我父母~有搞婚外情,又影響左,一場,差D~無左父母既感覺, 而且~又要面對,每日返學既惡劣環境之下,
好多自由都冇 依家,唔使讀書,唔使做功課,唔會再見番以前同學,亦都再無,冇人傷害了我感覺,
其實有時候`我都幾煩,因為,好多野都,自己~悶呀,寂寞呀,無論~生活上,壓力呀,都係因為,自己~自卑啦,冇信心,未付出
所以~被人認為,我係扮哂野, 唉 諗番個陣時,16至,25歲期間,好似好多野,要自己~搵 自己既能力,同埋,迷惘時期,
好似係,其實~,我依家,付出既係,自己~ 同勇敢~同埋付出,搵番,屬於,自己學習既途徑~
例如,睇多D~唔同既,語言劇集呀,歌呀,同埋,留意多D,唔同國家既文化,
以前呢,自己~,咩都唔識時候~,又成日被人話自己~,唔識扮識,又或者,明明識,又要扮唔識,
信心真係唔大,因為我唔敢,,,可能~我童年,太多無奈,同慘痛經歷~ 成日被人認為,我係,個咩人,
BAD GUY,GOOD GUY ,anything, 其實好煩,因自己仲細,有好多人大人係有控制能力,
明明我思想好正常,硬係,要我,扮可愛,又要扮細個, 可能~其實~有思想既人,可能~真係真正自己~
但係,可能~一場誤會被人判斷左我係個D人時候~ 自己真係難堪!又唔可以~同人講,又真係很矛盾~
其實依家幾好呀 依家,又可以打日記,舒發係,呢個網路世界~ 喔,大大話話,我都打左三百幾個了,
所以~我心情我心境轉變得咁快,就係因為,有呢個日記幫到我,可以打到我想講既野,
無論開心唔開心,都係呢個幫助我,令我,更開懷, ^^
喔,今日我下午~4點幾出左去,約左小奇食飯,同埋佢細佬,係CHI LOK ,食THAILAND FOOD
今晚小奇請食飯,thankyou 今日小奇不停咁講野,@@全程係咁講, @@好似傻婆咁
係咁笑,= =我同佢細佬,大家一樣,做自己野,得佢家姐係咁笑, 唉 今日落雨,
唔知老婆呢兩日點過呢,唔知佢有冇出街呢?? 佢公公直到依家未走,
我諗佢黎定居,喔~ 唔知點解,幾年前,老豆車我返家,我就偏偏,唔跟車,
依家我係咁叫老豆車,佢又好似,想我自己搭車回家, @@喔,世事難料,
我返黎香港~,都一個月兩個月 ,,,,不過由係外國返黎後,我就開始~ 中意打英文,
但心境,唔再係,扮叻,自卑了, 因為,我近呢年自己去旅行證明自己~能力係得既,
所以信心已返哂黎, 亦都,帶領個種,學習態度~ 所有,令我,尋回自己過去,無論讀書時期,
同自己~ 所有了解~都好,我的轉變,唔再係空白了,今次我返加拿大,好想尋回番自己過去,同認識自己~
今次,我真係,認清楚自己~的過去,健立番,那些年的自己~ 好感謝上天,再次給一個份,大大的機會,
(回到過去以前),
|