尋晚好攰,本身,尋晚返黎之後想睇幸福~個套劇,不過都係眼攰,所以1點就訓
唉~今朝發左個夢,夢見,我同YC~上左一間,LES BAR~ 唔知做乜
夢到見到,係樓梯時,,見到一個TB同,兩個女仔上左黎,後來見到一間,LESBAR既物體
之後,好清楚見到一班女仔係度影相,後來,我唔知點解走左入去,之後借廁所,又人有三急,
之後,訓醒,已早上,8點半了,唉 之後,今朝因太晏,所以阿媽出門口先,而我就,自己搭車返工
今日,搭9點車,9點,50分就,去到西環, 之後,阿媽打黎,以為我仲訓緊,,之後,佢話,SYLVIA已幫我拎左單上黎了,
之後,我自己係大家樂食早餐~ WA~今個月我已飲左足足一個月既奶茶,真係肥死了,點減都係肥架喇,唉
今日,係星期5,聽CINDY講,JACKIE會黎公司做野,WA~,話咁快又見面了,
今朝其實收到阿希既信息,估到啦,又訓唔著,為左尋晚件事,結果呢,搞到咁大獲
唉 NIKI又好,阿希都好,原來,尋晚係阿希留住NIKI~ 當然<NIKI亦都唔會同希一齊番,
講真呀,希佢咁樣,會對,YAYA唔公平,所以~我都係,叫佢,好好珍惜現在所有,
再咁落去,永遠都係錯的, 今日老婆都有WHATSAPP~,我把希件事,同老婆講,因佢知道尋晚我約左希
之後,今日,唔知點解,我個肚好似唔多舒服~,係咁去廁所~ 唉 PATPAT依家都好痛,
唉~ 今日,冇時間睇劇,睇幸福,,,所以今晚打算回家看,
喔~個心有D野想講想打出黎,其實我依家同老婆一齊咁耐,拍左有,6年幾,明年就7年,
其實~我係未唔應該再當佢好似以前咁看待~ 加上,佢都咁大個,其實無論以前,識佢個陣又好,到將來
人始終會變,只但係,我地既溝通,的確比之前係少左,不過~未至於去到亞,
我可能一直當佢係小妹妹,一來又係女朋友~以依家黎睇,佢真係,成熟左好多,
但我就,,成日一定忍唔住笑佢,其實我把口的確衰到死,
見到佢時候~,感覺就好似,朋友一樣~ 唔見佢時,,就冇咩野感覺,但係又會掛住佢
不過~每次見到佢既笑容總會令我,開心,快樂~幸福感覺,
唉 今日天氣,真係差了,因為,由太陽變雨水, 今日係公司~做左好多野,
打俾阿希,打俾YC~ WHATSAP老婆,睇劇, 唉~ 真係好充實,
工作~既熱誠,愈黎愈,投入,同開始適應到了,唔~
今日放工,去左搵WINNIE,同,劉醫師~傾左陣間,劉醫師本身想睇番上次既結局,但係因為佢冇申請MYTV
GOEGO 既,EMAIL~所以~睇唔到, 今日佢話佢孫女,去左旅行,去左巴黎,
仲話佢,既,做手工好叻,仲話,得獎,勁,~
今晚返黎,食飯,~好耐冇返黎食了, 天日又係星期6,又一星期了,下星期二又要去,SIMS公司
下午出去做單後,又放工,~ 真好,下星期一又出薪了,GOOD~
哈哈,希望YAYA得到希既幸福啦,
我今晚有跑步,跑左的確精神好多,同對身體~非常好~哈哈,
喔,今日我,忍唔住把尋日阿媽同我講,4嬸黑面件事,話左俾老豆知了,
佢話到時去旅行,會同佢好好咁傾,咁就好,有你安慰已足夠,
|