SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 119
累積人氣: 22286

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 8 月 23 日  星期日   晴天


全日留在家中 鬱悶 分類: 未分類

尋晚點幾先訓,今朝10點幾醒左,之後,諗住睇回到愛以前,不過又好眼訓,所以冇睇

不過上星期自己都上網睇哂了,今日好悶呀~ 唉 冇街出,但又好攰

呢兩日真係悶到7了,我好怕放假,但因為,冇野做,開始好中意返工既投入既習慣

WA~我已經連續今個月,就黎月尾喇,我都仍然可以繼續堅持早起,

真係講都冇人信,連自己都冇想過自己可以做到,不過因為為左車費,所以,當時都係為左慳錢,勉強起身,

但,,後來,把呢個動作,已化為,自定動作了,其實一向我都好怕早上起身,我諗我係全世界最懶個位,

一直都係,今日早上,打左俾小倫傾計,傾傾下,突然CUT左線,已第三次了,

之後1點幾食飯~今日工人煮咖哩~今晚都係, WA~好熱呀,又濕,

最多唔返黎喇, 唉 麻鬼煩,至憎香港~ 唉 好多時候~自己都好煩,因為,每次係香港都會好嬲,同好煩,

成日唔知點解,個惱成日出現,班仆街親戚,尢其是我4叔個老婆同D女, 點解咁仆街,

仲有自己女朋友都係,唔知點解,對佢好,又好似,佢冇咩反應,唔對佢好,佢又似,勁大反應,

我成日覺得,無論係香港亦或係加拿大始終~都係有是非,我做人好攰,

點解人拍拖,我拍拖,點解我愛情運,好似要黎把自己愛心,當成好似捐款咁

我其實好憎愛情,好憎拍拖, 點解我D朋友~成日咁中意SO SO~

點解一定要我帶女朋友出黎,佢地又要帶自己女朋友出黎,一定要咁嗎??

無論愛情婚姻永遠無我份,學業又無我份,成功,又冇我份,搵錢冇我份,

做人都冇我份,唉 我真係好想死左去,對於我女朋友~,,由佢第一日同我開始我為左佢做左好多傻事,

付出,擔心,驚, 失去,愛心,保護~俾家用, 我其實以前對人好善心好善良,

但因為,我D親戚,無論表哥表姐,堂妹,我父母屋企人,都對我,不愛不理,對佢地好,佢地唔會,感激,感恩,報恩,

陪你,幫你,同埋,~無個份愛心出黎,令我呢咁多年黎,我既性格~改變,轉變都好大,

我次次係香港~永遠都得唔到,自己想開心的事情, 錢,我真係冇架喇,

老婆唔肯走,我上年放佢,我都係為左自己好姐,點解佢仲要想繼續留係我身邊,

我好攰,我真係好攰,我其實好唔開心,一直都好唔開心,我好唔想繼續生存

生活~我一直都係到撐~撐撐撐,,我都唔知自己可以撐到幾時,

好耐冇試過喊,,,我一直係朋友面前,做到好堅強,係因為,我唔想俾自己~俾最傷心既面目俾人睇

我知架,書唔係讀得多,唔應該講咁多道理,想做一個有用既人,就覺得懶自大,

做好心愛心又俾人話覺得懶好心,咁你地有理我感受咩,我真係好唔開心呀~

本身我正正常常,冇問題就被人搞到有問題~我,31歲喇,我成日同人講釋懷

但我內心,始終有記憶,同剌,我成日俾人底為我人格,點解會咁,,,

我好攰呀~ 我真係好攰~我唔知可以撐到幾時~

我一路打一路喊~ 發洩左,舒服好多

SORRY~ 呢篇日記比較~SAD~

希望大家唔會覺得,咩問題啦

頭先我去左跑步, 就係咁啦,