今朝放到11點幾,之後,個肚勁肚餓,尋晚雖然食左通粉,但係仍然覺得肚餓
但又唔想咁夜食,所以~訓覺, 今日,一起身就洗面刷牙,之後睇我的自己年代
之後,好肚餓咁等工人煮飯我食, 唉~今日,悶悶地又想約人出街,不過~桂薇就要睇住細路,所以~要留係屋企
不過~今日我搭車去小西灣搵佢,算係咁啦,雖然係遠D~但都係起碼出過街呀,
今日,去到桂薇屋企,佢就抱住個BB女,@@兩個囡囡對眼真係好似佢媽,
佢家姐今次真係搵啱好老公,一生就生左兩個, 哈哈, 今日,我成點幾出門口,之後,差唔多,4點先到小西灣
不過我出到去,CWB時,去左廁所先,之後先轉車去小西灣, 好耐冇見個大家姐了,@@唔經唔覺大女已4歲,
哈哈,古古或或, 佢都幾聰明,聽講,桂薇個工人帶壞佢姪女,講大話,真係離譜,咁都得,
怪唔之得,桂薇咁嬲, 唉~ 今日,YC WHATSAPP我,佢話雨薇佢加左佢FB喎,佢真係HAPPY
今日,去到桂薇屋企佢,講阿仁佢唔佢提阿君D野,之後,佢不停咁諗,唔知點解呢,
唉 諗咁多做乜呀,,佢真係好中意自尋煩惱, 我解釋左佢知,君同阿鳳D野,根本就唔關佢事
佢偏偏就中意,拿屎上身,自尋煩惱,我真係,唔理了, 佢由,係屋企諗到食飯,由食飯諗到去,海旁,真係服佢
今晚,行去藍灣廣場,竟然撞到,MISS 元,佢帶個女,我諗,佢地返屋企食飯,
哈哈,唉 原來佢住呢頭, 今晚,食得我飽死了,今晚我食飯,食左個好難食既,4季豆,同好好味既蹄肉餅,
正~ 今晚我差唔多,10點先返到屋企,今日家姐WHATSAPP,佢話今日放假,冇野做咩,
之後,我話去左朋友屋企,之後佢問我朋友係邊,我話小西灣,之後,佢話,WA,咁遠,之後又問我老豆車呀
之後我心諗,佢都痴線,下下叫老豆車, 老豆未好唔得閒, 唔係次次都搵老豆既, 佢真係煩,
之後,我走時,諗住搵8P 點知見唔到有,之後搭的士去,CWB~ 無意中見到,侈到迷宮2,就黎做
之後,CALL CANNA 姨姨,約佢,15號睇戲,@@星期二, 之後, 我,WHATSAP,俾,家姐同佢講,我返屋企了
之後,佢又問, 仲未返屋企,我話依家返,佢話,老豆車呀- -又問呢句,我真係好想用,XYU 罵爆佢,
我話,時間仲早,唔使車,我自己搭巴士返屋企,,,,,, 唉 雖然~有車坐,係更係好啦,但係有時候~,人仲需要,自己搭其他公共車,都唔錯既
而且我老豆返左屋企,就唔會再出黎,我老豆依家寧願我有車坐,更係自己搭番車返屋企啦,
唉 家姐真係,真係好7煩,難怪,對住呢D人真係好Q燘
喔,我突然覺得,食藥既人士,比冇食藥既人士,更正常得多,因為佢地,失控,
所以~呢期好多精神病患者,自殺傾向,殺人傾向, 總之,世界就黎變左,青山地球中心
|