今朝訓到好晏,今朝9點起身,之後,洗面刷牙,
今日阿媽最後一次車我返工, 今日心情本身好好地,
去到下午就唔好了,原因是為情,
今朝係屋企食左麥皮, 返到公司~都唔覺得肚餓,只係去左好多次廁所,
今日返到去,就入錢俾小倫,之後,上番去公司廁所,之後再落蘭去拎單,
今日一D都唔忙,係因為,今日我做好少野,有D,媽已幫我開左一半單,
今日我只係改單,計數,同,開國泰,今日中午時間~大概,12點44分,就食LUNCH
食食下,老豆又返左黎,開單,入數,都入左一個鐘,個陣我食完飯,睇陣少少劇集,之後,我就好眼訓咁坐係度訓,
之後,訓到,1點55分,就醒了, 之後聽到老豆同5叔,講開,WENDY,佢話WENDY係未落左去,MONTREAL~
之後,就係咁,我兩點,準備係媽個位到開單時, 就突然間有WHATSAPP~ 之後,我以為係YC~
原來係老婆,問我,你好嗎,之後,我話我很好, 之後,我SD左個張相,俾佢,係可口可樂,個首歌詞,
之後,唉~,我唔開心,就係放工前個一刻, 不過~我今日都係公司都有睇我的自由年代,
之後,我見無聊,因為,尋日,同小倫講開老婆,將來大個左,佢父母~見佢就黎30歲後,,會問佢幾時結婚,呢單野
我考慮左一陣,好冇問一問佢,佢會點諗,但因為,我D問題~實在令佢太煩,太難答,同埋太無聊,一剎那,佢就,發嬲了,
之後,我突然間,個心離一離,之後,個情緒~ 又慢慢復發了, 我都知道依幾日我情緒~有D唔穩定,但係我都唔想
最近~成日都喊, 好多時候~,諗埋一邊,成世人,最討厭拍拖既事,終於發生, 係我未長大之前,已知道自己~冇呢個福份,
冇真愛,冇十全十美, 同埋,我真係揀錯左,呢條路~ 就係情字, 為情所困,被迫埋身,
我其實~個心好辛苦~ 為左佢,好多時候都逃避緊自己去拍拖熱誠,同熱情,好多野,原來好耐之前,係我一直,發緊一個童真的夢想
以為愛情係一個幸福的事,尋晚我打左,係佢為我懂得去愛一個人,但亦都係,係佢把我對愛情觀十分冷漠
到底~我真心既內心,埋藏了在那裡,,,,好想喊,好想收埋自己~ 我的人生,始終~無我最想要的愛情,美滿愛情,
愛情,真係十分殘酷~ ,我覺得,愛情好似玩心理戰,當你玩唔起時候~,你的精神~同意志會減少, 同會令你,心血,會同時令你暈倒
一接受唔到一種打擊時候~ 就會,昏倒地上, 我就係,最近,,因佢令我,心血,同打擊~ 一時之間,令我血液~又上又落,
我血壓,好似, 血壓跌左咁,令我,,感覺,手震, 可能~因為我本身太愛呢個女仔,佢係我唯一肯同我一齊走,同陪伴~
所以~我所有心血都放哂係佢身上,敏~ 我知道~自己~好無聊,太得閒,好想要陪下我,我成日都幻想同妳去旅行,
每次,都會迫自己~唔掛住妳,唔煩妳,唔搵妳,其實我好辛苦,我真係好想就咁算數,但真係唔捨得
依排,我心情,時好時壞,冇上次,咁充實,我更加想像中更冇用, 我真係,撐唔到了,
為什麼~上年,我會留妳,當妳個晚搵番我時候~,我真係好感動,但今年,佢又因為,知道自己冇時間陪我.所以寧願放手
但個一刻,我個心突然~打擊左一陣,令我好心痛,同拿住感覺, 好恐怖~ ,年紀大啦,心血少,,真係唔講得少,
人慢慢大左,好多野,都睇唔開,接受唔到,可能係我太就佢,太錫佢,所以,由忍,直到依家,習慣佢性格~ 唉~
我成日覺得,好多時候~都會自己咩都做,食飯睇戲,都係自己一個,除左,老婆唔使加班自食飯之外,
其他都係自己~,但個心,永遠~有一個人,係你心底,知道自己~有個女朋友~但係永遠唔會係自己身邊出現,
令我對,習慣~孤單,一個人,生活上, 有好又有唔好,好既,就係,當你習慣左冇佢身邊時候~,就唔會覺得,HURT~
但唔好就係,明知係拍緊拖,但又好似,唔係拍拖咁,呢種心情,真係矛盾~
雖然~ 我係朋友面前講到自己~好幸福~,好快樂,習慣左, 但因為,我唔想俾認為,自己拍拖,好似,作緊故仔咁,
唔想,令人覺得,係自己同自己戀愛中, 我知既~ 不過~ 一開始~,拍拖,無論男定女,我的戀愛態度都係一樣,冇人理
冇人陪, 冇人理我感受,所以我放棄左,對愛情,既感受,愛唔愛,而唔係我範圍之內,
而係,~我生命中從來冇出現過自己的愛情,
我需要,生心自由,唔係,需要,生心痛苦,
有點兒,想每天息機, 唔想開機,
今晚父母飛,祝佢地一路順風,
|