今朝好晏起身,差唔多,8點幾了,唉 呢三日我都好遲起身返工,因為實在太好訓,
今朝第一時間就起身洗面刷牙,之後執床,之後換衫,食早餐~之後GEL頭返工
今日都冇打俾小倫,今朝坐個架巴士,都冇同肥佬坐,因為,兩個位,俾我坐哂,哈哈,好舒服~
最舒服係自己一個人坐哂兩個位,因為冇人係隔離,阻住我落車,
之後,今朝差唔多,10點05分先到西環, 今朝,係九龍站轉車時,突然搞肚痛,勁想去廁所,
所以今朝一返到去就去廁所, 之後,再去落蘭拎單上黎做野,今日好忙,好忙,
忙到都冇時間去搵老婆,係,SMS過下俾佢,同佢講下星期二睇醫生, 今日,做到停唔到手
就連今日既,後備單都唔夠時間做,今日好晏先開國泰, 唉 今朝<4叔,5叔,都好忙,
4叔下午都有返黎,整理下既, 今日,CINDY放低支票,俾我唱錢, 之後,今日兩點幾先返到公司
因為今日做左好多野,入完支票後,就經過TUNGTUNG既公司~ 問佢媽點,佢話,唔得閒,SO~
好彩姐, 之後,我自己又走去對面買狗牙膏~ 兩支,之後,又去左,SALON到買左一支,定型水
之後,返去前,又去左,睇眼鏡@@又買新了,都係北海道,款, 幾靚架, 天明拎,
之後,再去,OK店入八達通,之後上番公司~,睇到電話有信息,係老婆,之後工人之後阿媽
三個女人, 老婆問我緊張嗎,星期二睇醫生?我話NO 我話個女醫生好好人,仲話諗住送包朱古力俾佢
之後老婆就話GOOD~ ,之後,我問佢,有冇掛住我呀,佢話YES~ 我話,i veryvery missmiss u so much
之後佢好開心,之後,我們傾左一陣,話埋佢知我買左眼鏡~黑色粗框,
之後,又話埋佢知,我下星期6,約左個FD同我睇戲,之後去我屋企食飯,
今日忙到死死下,~ 差唔多,5點55分先放工,今日勁打單,勁打單,勁忙,停唔到手,好似,人肉打字機一樣
又快,又準,@@WA~ 掂, 唉~我諗SYLVIA佢今晚都係,6點幾7點走, CINDY一樣掛,哈哈,
之後,放工行去,HK BANK 打,PASSBOOK∼ 之後去搭車,返屋企,
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
WA∼ 咁就十年喇,十年前,21歲,我第一次考車牌∼考左筆試3次,路試4次,好難呀,其實∼
唉 人地,考一次已PASS∼ 我呢,唉 HELP∼ 不過我考到真係奇蹟∼
好耐冇渣車,第一次渣車的確好緊張,唉 下個月,車牌到期,又要續車牌∼等老豆返黎,先做
好耐以前,自己都,好多野都做錯左,條路非常難行,人人都覺得係傻既,曾經∼咩住個好辛苦既包袱
做人也好,成功也好, 都慢慢流逝,一日一日咁過,十年前,阿麻仲在生時,同婆婆仲在生時
自己都好年少無知,好多野都,亂行一通,好多野,唔想講理智,只想搵番個人去陪自己∼想拍拖,但又好似搞到,
好大件事咁,想搵番以前既我,又同番以前班衰人朋友一齊玩,呃錢,哄你,唉∼ 自己都好ON9
大大話話都ON9左5年到,21至,25歲啦,最後個次,都已係,5年前,應該係,26歲啦,
就開始∼唔同左, 曾經花心過,曾經∼背叛過,曾經∼搞到,朋友都冇得做,出賣,被網友,呃錢,被D 女呃感情,
被男仔,差D搞大獲, 種種好多事情,都經歷過, 曾經∼又被親戚低為過,取笑過,唉 總之,
以前真係唔好受,十年後既我,又成熟左,唔再理會身邊人點睇自己∼最錯既,係自己一直揀左好多錯路
好似有排醒咁個夢,唔知幾時醒左,總之發左好長好長既夢,同放左好耐好耐假,同夢,
我的人生差D冇左, 不過後來發覺,最令我,繼續走既路,並唔係自己∼,係一班,睇低我既人,就係姨媽同叔佢地’
但最嚴重,係如姨媽∼因為佢,既想法,真係好恐怖∼
一切一切,,已經過左去,要醒啦,做番自己∼ 認識自己∼
十年如一,
|