尋晚1點幾先訓,訓到今朝7點起身,不過係去廁所,之後又訓過,
訓訓下都已經8點55了,之後,今朝早餐都唔食,今朝,都係刷牙洗面換衫,之後,GEL頭,返工
今朝一早就打俾小倫,一路搭巴士,一路傾計,~ 傾到,出到西環,之後食早餐,之後去拎單,之後上番公司`
都傾左成個鐘了, 今日又係星期三,今日老婆終於有玩,WHATSAPP~,我同佢講,我尋日打左兩次俾佢
佢問我咩事,我話,冇呀,聽聽下妳把聲同埋想知做緊咩,之後佢好開心SD左個哈哈笑,之後答BUSY~
之後, 今日,芬姨姨上左公司搵我阿叔,,之後,今日我請客,,飲茶,當中秋,哈哈,371飲左,當然~簽卡啦,
今日飲茶個陣,我同老婆,SD左一封信,寫我一直好想好想同佢講,我依家每日自己內心心情,
之後,我仲同佢講,唱兩句,歌詞,陪著你走,一生一世也不分,呢番歌詞,係好啱我呢一刻,對老婆心意同承諾~
之後,今日,係飲茶時,D野食,同埋單,都好慢,我們差唔多,夠鐘,前,先黎,唉 我今日都食左兩碗飯,係肥架,
但都冇計,雖然慢, 但都唔覺得,飽,可能等啦, 等等下都愈黎肚餓,
今日飲完茶之後返公司~ 上番去,睇劇,開單,今日以為冇蘭單,,,,之後,今日放工前,忘了開單,
唉~ 今日又一日喇,,今日放工,就回家了, 今晚返到黎,繼續陪著你走,~ 太好睇,又簡單,又有幸福感覺
呢期,睇得最多劇集都係LOVE 同幸福感覺,WA~~~~~~~~明明好,DRY∼都被搞到,好拿幸福∼一D都,唔悶
反而,好充實,︿︿ 今日放工呢,我同老婆講,我返屋企,之後佢問冇約人咩,我話,冇呀,亦都唔會,
之後佢問點解,我話,因為我有老婆囉,,我要全心全意,真心真意,做一個好好好好既老公,
一句簡單,又一份愛,俾到老婆,佢已好開心,其實每次老婆問點解,我次次都答,垃圾廢話一推,
但其實佢想聽,今次我答既說話∼就是這樣,呢個,就係幸福的留言
剛才打左俾兩位朋友∼ 叫佢地,黎緊星期6晚上黎我度食飯, 食個中秋飯∼︿︿YEAH
突然間覺得,今年,2015真係幸福的一年呀 LUCKY year︿︿
|