今朝8點起身,之後執床,去刷牙洗面,之後換衫,gel頭,食早餐,打算打算出門口時
門口突然開唔到,差d返唔到工,唉 之後,搵野開到道門,之後先辛苦出到去,以為冇事,
後來,我今朝差唔多,10點先返到公司~ 唉 今日都係如常返工,冇乜特別~
係今日好快就放工,未到1點,12點幾我已走了,有做野,都係改單,開單,再,back up
今日打算去睇戲,但係太熱,加上,我放工搭車就打俾桂薇,同佢傾陣計,
之後去到上環拜一拜麻麻,之後,見太熱,原先諗住去睇戲,都係改,星期二先睇
話哂,星期二平, 唉~ 又一日喇, 今日返到屋企,第一時間~,就抖一抖
唔,,,,,,講開獨立,同習慣陪伴~ 真係一個大轉變,曾經~我習慣左每樣野都係自己一個
都唔想健立,什麼~拍拖,要人陪,我的人生,真係太亂了,由細到大,我都好似發夢咁
好多野以為,自己頂得順, 好多野我都可以面對到,日子,慢慢咁過,幾乎~我的人生,真係一場,惡夢一樣
發完夢,又打仗,打左好耐,好長既仗, 唉~又輸,又有,win~
我真係覺得,美夢愛情永遠係我惱到,,但現實,永遠就冇我份,小倫都睇得出我既姻緣,真係太殘酷~
可能~我唔識戀愛,又或者,我半放棄既想法,今年已係,2015年,wa~ 大大話話都,20年喇
由我十幾年開始認識現在既新朋友~ 唔再係困係校園當中自己~,,好似,同自己打緊死仗咁
個種,冷血恐怖個個校園戰場,真係一個殺人網絡遊戲一樣,好耐好耐先醒,
我覺得,係最近~我先有番自己真正自己感覺,唔再係被人認為,自己冇用,同影響想法,
依家,大個左除左講工作拍拖之外,真正自己空間好似失去左咁 冇哂以前,有自由空間感覺,
有,但心中,始終都會掛住一個人,同埋, 個種自由法,唔係一個人,,而係兩個人
所以~,我真係,習慣左有老婆係我身邊~ 我已習慣有人陪伴~自己~ 好唔想自己寂寞落去,
我好怕寂寞~但更加怕自己唔識再自立,一人獨處
我呢十年黎,我慢慢開始依賴別人依賴我父母去照顧我,或者,造成,今日既我,依賴左人地,去陪伴~
所以~ 依家,唉 又要去慢慢學習慣~,一個人既空間,,,又要諗,唔好成日掛住老婆,
我覺得真係好煩,我成日問自己~ 係未,人一定要拍拖,拍拖係未一要,日日見,先叫拍拖,
見少一日,一個月,係未,唔屬於拍拖,講真呀 我真係好攰,,,我唔想再理,拍拖係咩一回事,亦都,唔想再去討論,呢個關係,係正常定唔正常
因為我從來,都發覺係,冇正常生活呢一回事,,,無論是否~ 已唔咩定義~ 而係~ 多左一個責任~
同任務~只有掛念,想念,考驗~呢個就係我一直,最令我,最討厭一個心理關鍵~
好想有一個真正自由, 而唔係,被人認定一個,理由做決定,
我決定,係想俾自己重新機會,而唔係依賴想法~ 我要幸福~ 不是辛苦~
冇錯,我真係常常都想老婆陪我睇戲,食飯,行街,浪漫~
不過~我拍左咁多次,都攰了,而且呢個只係我幻想,
我唔想再幻想了,我要,係時候現實番了~ 夢,係要醒~訓醒,就係殘酷~
一天一天等下去,沒有想過這份情,
一天一天再遇見,難道你沒法清醒~
|