SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 143
累積人氣: 22310

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 10 月 2 日  星期五   颱風


尋晚失眠 滿足 分類: 未分類

唉 尋晚成晚都冇訓過,唉~好辛苦,好無奈~,半夜三更,4點幾,見冇野做,食個杯麵,希望可以飽睡

尋晚半夜,3點幾,同媽WHATSAPP,同埋李太,JOJO AUNT~ 救命,對眼好拿精神~

唉 之後,我食完麵之後,老豆係CAM到突然叫一叫,嚇鬼死我了,當時我抱番比比想返房時,突然~有人講野

唉 係老豆, 不過我都唔知佢UP乜,今朝6點,睇一陣電視,餐餐有送家,好耐了,廿年前,

之後睇睇下對眼都攰了,之後,訓到,今朝10點,又起身返工,一早就要去,九龍灣,做野,

之後,去之前,打俾SIMS公司~,之後,龍哥聽電話~,同佢講我今日黎做單,之後佢問我大約幾點到,12點,

之後佢話,12點9到就去食飯,之後,OK,之後本身,一心等巴士,但太耐,冇時間~,之後為有搭的士去到荃灣,MTR

之後,再去九龍個邊,今朝~收到,ANITA既信息,佢話有野SALES~,佢話,,有隻,唔知係咩黎,佢話,問我有冇興趣送俾至愛

唉,,,,冇興趣~,3百幾蚊,原價7百幾, 唉我老婆又點會中意呀,

之後,今朝大約12點前到左目的地,太好, 今日唔知做乜,搭MTR時,我隔離兩個父子一個左一個右,我右手個位,男仔,唔知做乜,

勁望住我,驚到,唔敢講野, 唉 之後要係太子,先落車, 唉~ 今日,係九龍灣做完單後就去太子食LUNCH~

食左個腸仔蛋飯,加杯涷咖啡~  今日,我WHATSAPP老婆,同佢講尋日去左,KWAI芳,本身想買飛睇戲,

點知,最後冇買,佢問點解唔睇,我話冇我朋友想睇既戲,我仲話我朋友係荃灣買

之後我問佢今日幾點返工,佢就好敏感了,我同佢講,,我只係想知妳平時日常生活~,之後佢話8點起身,

O~ 之後, 今日我大約,1點半到先返到西環, 之後,今日都,個個都忙工作~,CINDY佢地都好晏食,

可能我未返到公司,驚唔夠人手啦,JUDY CINDY都好晏食LUNCH,

今日真係,好忙,好彩,我前日開定哂,國泰,同,津美, 今日,SYLVIA,以為我未開,佢叫我開哂先,

本身我打緊國泰,之後佢又,俾津美我做,唉 ,, 就係咁~ 今日下午~,做做下野,卞文,WHATSAPP我,又話佢請我睇戲

我請佢食SUSHI~ @@WA SUSHI~都成,5百蚊兩個人, 我真係,唔想洗咁貴,

之後,改食拉麵, 唔,話明我請,更係都係食日本野喇,呵呵呵, WA~很期待明天節目,

之後,3點幾,老婆,WHATSAPP我,問我今日去邊,我話,妳想我去邊,搵女,我有啦,

之後佢就的汗了,,哈哈,之後,我們~就傾計了,唉 個傻豬,因為覺得冇時間陪我,所以~成日都問我要唔要搵第二個,

唉 十個八個,,未又係一樣,可能仲差過阿敏, ,唉~ 我同佢講,尋日我去,KWAI芳個陣幻想緊妳會唔會係到出沒,仲有會唔會拖住第二個

因為,係我身邊D朋友~,想法,覺得我老婆可能第二個,又或者好多,唔同解釋~,之後,我照樣同佢講番,

咁佢就問左以下問題~,之後,我問佢做咩咁問,又問佢,其實妳做咩問咁多次,我都答左好多次了,

佢話因為陪唔到我, 老實講, 陪唔陪,係講心,我們又唔係完全冇CONTACT,,又何來,冇陪唔到呢,

起碼,我依家每日返工,都覺得老婆常常陪我一起上班,,唔 我已好滿足~

我同佢講,未當人生考驗~ ,仲同佢講,係我叫妳陪家人姐,其實都係,陪家人姐,又幾唔啱,

事實上, 妳又唔係做D乜, 加上,慢慢長路, 就算,我一個人或者拍拖,我都要行我人生架喇,

陪唔陪又有咩所謂~,我真係想化了,睇化了,心透了, 我依家只想帶領老婆去走,未來~,同希望~

唔好成日抱住,慚愧想法,~ 之後佢都好感動, 佢又話想配番,ONE DAY CON

當然~係我買俾佢啦,  今晚差唔多,7點幾放工,好晏了,因為,今日好多單要改,

唉 之後放工,就行去對面搵眼鏡老闆~ ,,WAWAWA<今日放工搭巴士,見到好怕既事,

又係個TB~ ,,今日下到車,又見到,唔係朋友既TB<我坐係,4人打對坐既位,隔離,就有三個人,

係我右手邊對面,對出個位,,個女仔,望住我,佢既身邊男朋友~,唔知做乜,而係我隔離正一正,@@又係佢

之後,我FEEL到氣氛有D怪怪地,好似成世未見過TB咁 總之個心,好寒~ 勁想快D落車, 唉 HELP

今晚都成,8點幾返到屋企食飯,好肚餓呀, 咁就一日喇, @@

今個星期~好耐冇拜麻麻喇,都唔得閒拜,  唔~冇野既,~ 拜唔拜,佢都保佑我既,冇相干