今日又放假喇,唉~ 尋晚睇左廣昌隆.不過今晚就冇得睇,,因為今日國慶,所以~做埋大陸SHOW,無聊節目,
今日都訓得晏,尋晚發左個夢,基本上我發左兩個夢,第一個夢,我又發左,個個衰男人,次次夢呢,都係衰的結局,又係個D感情的
頂,發醒左,個一刻,有D心動,又有D想念佢,唉~激死,現實已唔好,夢中更不好,頂, 之後,11點,醒左一陣,之後打俾小倫傾計,
其實個陣都好拿攰,傾左唔知D乜了,忘了,之後,12點,我話,我都係繼續訓,之後,又訓過,又發第二個夢,第二個夢,我都忘了,
之後,訓到1點幾,之後起身,飲水,之後工人問我食晏未,我叫佢煮飯食,我之後去洗面刷牙,之後,食LUNCH
之後,抖一抖,之後大概,三點,換衫出去KWAI芳,睇下,有冇個套戲,出到去,今日,本身好好天,但唔知點解,落大雨,
當然~我已上左車, 唉~今日本身想去搵家姐,但因為落雨,所以取消左, 之後,去到,WA~ 大雨到呢,我遮都冇帶,
不過整體我冇濕到,因為,我去左一個有野避雨地方,呵呵呵,可以唔使,俾雨淋到, KEKE~聰明到呢
唉 我係,KWAI涌諗緊,會唔會突然間見到老婆呢,又或者,佢會唔會拖住另一個係我面前,點解我會幻想呢D野,我都唔知
因為,有時候~ 真係好難解釋~ 之後左搵右搵,出番去新都會,迷路,唉 成日都唔識出番新都會個條線,
之後,終於搵到,但好多人排隊出出入入,好似去大陸~過關一樣,
今日因為落雨,D人迫哂係商場,唔~ 去到,底下個層,見到,個套戲未上,可惜~
之後打俾卞文,同佢講,呢到未上,妳睇下,荃灣有冇得睇,之後,卞文就話,等佢CHECK下,
之後就係咁,之後我一個人,係MANNINGS 個層見到新開既NIKE 既SHOE 店,@@見到,好多SHOE都好靚,但好貴,
699,有新仲靚,但799~ 唉 貴到,唔捨得買,唉 之後,冇野買,就搭番車回家去,
返去時候~D雨已停了,但已好晏,5點,返到黎,都6點, 返到黎都要食飯` 返屋企前,自己去左廚房佬,買奶茶,正
今晚,又睇左張保仔, 係上網睇番,無聊,今晚都有跑步, 亦都有唱陣K~ 算係咁啦,
天氣時熱時涼,唔病至其, 小心身體~以免病到, 人地,小心火燭,提防火燭,
今晚又悶了,得閒打俾姨媽傾計,~ 就係咁啦,
又一日LU,明天星期5,so busy day
好了,又要休息~
|