今朝我9點半起身,之後洗面刷牙,之後執床換衫,食早餐~,大概10出門口,10點幾到西環,
11點返到公司~ 之後再落去拎單,今日我都有SD相俾老婆,同佢講星期6去左探表姪女,
今日天氣一般涼,但我公司就真係超級涷,好彩我件嬲都夠暖,
今日同老婆講,我個前度會下個月15號返黎搵我食飯,之後佢話,如果我去見佢記得講佢知,
之後,又問佢想睇咩戲,因今個星期6會見面,不過後來佢又話NO~ 之後問佢有冇著夠衫,佢話YES~
之後,直到放工,我先同佢講,OFF~ 今日係公司~上午忙左一陣,CINDY叫我幫佢打單,
之後佢又問我點,SD WHATSAPP去,5叔到,因我老豆REC左俾CINDY 佢想,COPY去,SD去,5叔到,
今日我都好快做完,今日食完飯,就訓陣覺,食飽飯,真係好易訓覺,今日本身想睇番尋晚張保仔片頭,唔知朱淑君講咩,
點知,未,UPLOAD第18集,= =唉 算, 今日,又唔記得睇娛樂三兄弟~ 同埋,BIG BOYS CLUB
今日放工,打俾小倫傾電話~ 同佢傾到我回家,今晚我返黎先睇三兄弟~ 超搞笑,AU陽震華,
最好睇係佢,,,,,今晚本身想睇下有咩戲好睇,= =不過又唔知有咩好睇,,唉又要洗錢,未搞
黎緊,星期6同日,都出去,唔~ 不過星期日我就約左朋友食,DINNER~約老婆星期6食LUNCH~
不過就唔睇戲, 今晚叫左工人煮菜我食~,不過剛才又肚餓= =唉 想KEEP FIT,真係要,,忍啦
我忘了同我工人講天日早餐食拾蛋, 唔~ 今日都冇咩特別~今晚呼媽史~^^再唔保好易老,
|