SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 135
累積人氣: 22302

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 10 月 8 日  星期四   晴天


我了解自己嗎? 分類: 未分類

尋晚訓訓下覺,突然人有三急,去完之後返黎訓個陣,覺得身體充滿一種寒涼感覺, 抖唔到氣

當我放鬆後,呼吸都正常番了,之後一訓,就訓到今朝8點了,個鐘仍然停左少少,部手機時間就係8點35分,

而個鐘就停留左8點15分, 之後,我訓到多少少後,就洗面刷牙,之後執床換衫,,今日我冇GEL頭

今日天氣好好,又番太陽,尋晚食得太飽,所以今日食左野,今朝係屋企冇食早餐,出到去都成,10點幾,

今朝阿兒一早,WHATSAPP我,佢話佢朋友想做生意,賣菜.問我點樣做,唉 我都唔係生意人,我點知姐,

不過~我又唔係完全唔了解既,講D最基本既問題~唔~ 之後,食完早餐,上番去,公司,洗手間,之後先再落去,鋪頭

今日都算比平時多野做,我只知,每星期4都好休閒,可能~冇阿媽係度,所以幾乎~工作上就大左,

少左個人真係拿手唔成世,今日,我LUNCH食左生牛肉河, 今日飲左涼茶,5花茶,

今朝我都搵唔到小倫,佢電話~又收唔到,唉 真係煩,不過~今日,成兩點先睇番張保仔,個段時間我先得閒,上午,又做SIMS~開單,

因有船做,不過~我都係,COPY番D ORER係個份野度姐,冇咩特別~ 今日都冇咩時間同老婆詳談,老婆又忙,我又忙,

我都,FEE到老婆今日都好Q忙,基本上佢日日都忙,係我最休閒姐, 今日上FB時候~,見到,PENNY買左電動車黎玩

聽講佢仲平過我千4,,GOOD~ 睇佢都好,ENJOY部車,今日我同朋友夫及前日既事,為左呢部野,而嘈,

唉~今日我都好晏先,WHATSAPP老婆, 不過傾唔多,只講左,4句, 老婆一定好期待日本之旅,因佢都好中意日本

佢咁大個女第一次去日本,一定好興奮~^^ 唉 今日我都差唔多,5點先收工,今日下午~4叔,又見個位,女士,

個客係負責想了解番公司運作,睇黎,佢好似會幫公司做D野,所以5叔同4叔幾乎俾哂公司,既資料俾呢位客睇

唔~今日放工去左拜麻麻,去左上香,好耐好耐冇去, 今晚我搭車去,KWAI芳轉車,因為,架,巴士,人太多,

當我走去,930時候,又見到,架巴士,好多位,不過~冇影響我而轉太返去搭番,

唉~ 其實呢個世界~真係乜人都有,唉 人人都話我好幸福~ 又真係既, 不過~我絕對唔會覺係應份,

因為,呢番努力都係多得父母姐,又唔係我,呢排,我心情好反復, 有時好,HI~有時,好冇MOOD~

其實自己~真係雙面人,雙重性格~ 不過~唔至我既,咁多人都好似咁樣,

依家同朋友~既關係,比之前,冇咁CLOSE~ 因為我搵到自己目標~,同活動,唔需要為左冇邊個而活唔到,

起碼~,我係獨生呀, 一個人,面對左31年人生,過去,廿年前,一個無知天真無邪既自己~ 面對一班睇唔起自己既人,日日咁蝦你玩你,整古你

而令我對人生,充滿~仇恨痛苦,缺乏左一種愛,關懷,令我性情大變,當一個小朋友~冇自己既空間,同勢力

始終係有影響~我信心唔大,但我,帶左廿年既怨屈,不過~廿年後既我,比番幸福感覺,真係感謝上天,

上天對我不搏,上天要我受盡咁多為屈,都係值得,唔試過又點知自己~過唔過到自己個關口,

好彩我命硬,一直以黎,我對人都冇傷害過人,我只係,還番一D曾經~對我衰既人,有個交代,

我唔咀咒~但係,我會比佢地更幸福得多,人既性格~都係跟隨童年成長及經過,先會有今日既自己~

被人妒忌得多,自己真唔好受,搞到,我係天跌落黎一樣, 不過~我都唔夠李家成多呀,SO~

我只係一個,小家庭~小小幸福姐, 我對人好,有禮貌~,係我性格~

好人唔易做,但衰人,更唔易做,因為,人係好難做,的人類, 過多廿年,三十年,可能世界變得更恐怖~

末日係遲早既事, 不過科技咁發達, 但更多人會死係,癌症

所以~,,,時間係停唔到,回頭咁多年,你己老了, 青春真係好快咁失去, 妒忌~我都好妒忌~

妒忌為會D人,好似唔識肥咁,點解身邊D人做運動,會瘦,但我呢,愈做愈肥,

點解有D人食咁多都唔肥,點解呢,點解我係女仔,但,又唔似女仔,點解我唔係男仔,但又唔似男仔,

點解,我同其他~社會既,流行,時代都一片空白,好似脫離所有身邊,社會既新聞~

唉 其實我覺得,唔係我冇進步,而係依家D人想法,太毒,人心難測,心計多,

唉 世界亂了,地球~都失去一半了, 另一個星球,可能~係,足球

因為好似波咁,踼來踼去~ 總係未有答案咁~唉