一星期前,我開始冇得上網,唉 個陣打算,等老豆佢地返黎先再搞,後來,我whatsapp俾老豆同佢講,我星期5開始冇得上網,
之後佢打俾,pccw∼搵上通知我上黎會搞,唉 都打左好多次了,前幾日,已通電左兩次,加埋尋日4次,都係傾唔掂,
係我今日星期5,唁份氣,再打多次,點知,又傾好,約左,個師夫黎整,唉
呢個星期,冇得上網日子,好影響我既玩意,最近,搵番好多好耐冇玩過既game boy ,唉 之後,最近,未心情失落囉
個惱,係轉牛角尖,諗番老婆,星期6晚,同我討論,過多三年,佢媽,會唔會同佢相睇,我真係有d驚,
而且∼最近心情好差,好無奈,每日返到屋企,都係,擔心上唔到網日子,我父母就返黎,唉 對於佢地返黎日子,我真係有d好冇mood既感覺,
聽講,下星期5,我老婆,同我父母同一日走,個個走哂,如果連網都冇得上,我真係,灰爆了,
唉 前日同尋日,打去,pccw 講來講去,都係唔搵黎冉我整,個理人正一仆街,
禮貌d都唔得,燘到我呀 非常燥, 唉 我依幾日心情真係日日都冇得打日記日子,相當,灰,同唔開心
因為我好多心事想打出黎, 點知偏偏,打唔成, 唉 早知係咁,我一早,帶部手夫電腦返公司日日打啦,
唉 明知今日星期5係最忙,我都唔理,抽時間打哂去, 頭先見到,個朋友回我信,好開心,哈哈,
唉∼ 唔知天日,得唔得呢, 今晚,poon 叔叔佢地又黎香港∼ 唉 今晚都唔知幾點食飯,
yc,上次,星期日同我講同,emma分左手,@@太突然了,不過∼聽講,今日,emma佢去左,yc公司做野第一日
不過佢地關係真係好差亂,唉 我都聽到都覺得煩, 今朝niki whatsapp我,叫我幫佢同希講,俾番d衫佢,
阿希當然叫我唔理佢,仲叫我,block佢, 唉 呢排,我為左好多野怒氣, 傷身呀,我都唔想,
唉 希望明天,可以幫整番部neT啦,尋晚我都試過黎,試下自己整番,WIFI 但都係唔得,
唉 算, 最近∼影響我每日既小玩意,就係睇劇,最近∼用多左手機睇劇,搞到數據用量大左,
尋日我,又有D想知老婆,會唔會,為左佢媽同我分手,佢既反應係下,∼ 之後冇答過任何野,我都明既,
不過算,重點唔係同老婆關係,而係,重點我屋企上唔到網,FUCK∼
心情,真係差勁,冇得打日記,我既發洩用途,真係∼悲劇,∼
早幾日又搵唔到小倫傾計,唉 搞到勁冇MOOD∼ 咩都做唔到,睇電視∼唱K 訓訓覺
有得上網,就好,可以睇漫畫∼,早排,想睇埋,今天不上班,架麻,唉,點知,一星期前,一開機,E 上唔到既,
妖,, 都係算,總之今日打到就得啦, 就係咁
前日放假,之前話約左小奇,後來,我叫佢唔好黎,一來我好攰,二來我好冇MOOD 所以,取消左,就係咁
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近我開始決心減肥,唔係因為D乜,只係唔想俾人繼續有冇運動, 因為實在頂唔順自己咁拿肥,唉
依家社會個個講瘦身.講身材,唉 自己~都好難堪,有時候我真係好唔想答佢地問題~
自己D野,使乜周圍同人講呀,不如自己好好咁過活, 今朝我8點幾先起身,9點半先出門口,10點半先返到西環,
唉 今日忙到死死下,咁多日冇打日記心情,個心真係拿住拿住感覺,非常無奈, 頭先,又MISS CALL 個叔叔,唔識打我手機,打去我FB電話~
明知我,聽唔到架喇,但佢又睇我SD既信息, 到依家目前為止,佢都未有回應俾我,
今日老婆,冇開WHATSAPP,可能太忙喇,怕我嘈住佢, 都係, 呢排個心同個惱,都好單,因為,為左,PCCW囉,
間公司D人,又唔理我, 唉 又俾麻煩我嘈,你估我好得閒,日日煩呀,你地搞得掂,一早安排時間上黎搞,咁未唔使咁煩囉,
真係吹脹,,,,唉 係今日我見得閒,先打哂日記,雖然冇打哂7日,不過~我總算打到我重要既日子, 同心情,
唉 呢期,都係睇電視為主,都唔俾自己去諗,,,,,,有D擔心天日,個個人上黎我屋企,咩都唔得,我真係死得喇,唉
希望天日可以搞到啦, 阿門,
|