今朝我9點醒過,之後,訓多陣,訓到11點先起身,今朝4叔打電話黎,話,一陣12點半,帶hamahamj黎我屋企一陣
佢話佢地一陣去屯門搞d野,之後,我就拿拿起身刷牙洗面,之後,叫工人一早,煮埋飯我食,
唉 屋企上唔到網,依家就用公司打番,當時,我成日係屋企,睇電視,訓覺,唱k,聽歌,好悶咁
悶左成日了,之後,佢地大概下午兩點半,先黎拎番hamahm返屋企, 今日同,hamham影左相,
之後,sd俾媽咪 唉 之後,悶左成個下午∼ 直到,5點半我就出門口了,約左佢地7點,係cwb sogo等,
今晚我們去食pizza,叫左二人套餐,之後,再叫兩碟雞亦, 剛剛好,4人食哂, 唉 好冇心情,
心諗,屋企冇得上網日子,真係灰了, 之後,我們食完就各自回家, 我搭番車前,去左廁所先之後先回家,
之前好似約左,小奇星期三黎我屋企, 到時先算, 就係咁
|