SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 75
累積人氣: 22242

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 1 日  星期日   晴天


老婆去日本第三天(今日係星期日,自己第一次去黃金泳灘) 不滿 分類: 未分類

今朝我訓到12點幾,不過今朝11點都醒過,之後想打俾小倫傾計,不過都係唔通,之後訓番

今朝工人一早就出左去,我忘記了佢月尾就會放假,SO~ 今日老豆好晏回家,

亦都好晏同媽出去飲茶,今日我都係,一起身,睇番我同,麗D MSN對話,唔知係未尋晚對住電腦太耐,左眼有少少痛

都關事既,始終有少少福射,咁呀,所以尋晚都好攰,尋晚原先想等妹WHATSAPP,不過對眼個人真係有D攰

今日,媽,俾左早餐我食,不過未刷牙, 之後,食完少少後,先刷牙,洗面,

今日老豆成點幾先回家,唉 我真係有時好服我老豆,佢呢,話說,我見到佢同佢講,你返黎啦,

之後佢以為我出左街,講笑話,我仲差D講你壞話TIM~,之後我估,係未講,叫我照顧狗仔又出左街呢,

喔,佢唔係喎,佢話我態度唔好,冇變過,可能你平時可能扮野,扮好,之後我就話,一向都係咁啦,

咁講真我FEEL到佢為左尋晚既事而怪我,我覺得,每個人都有情緒~其實尋晚件事,都過左,其實佢係未思想太幼稚呢,

係未一定要人地,對你好,就叫乖,或者叫好人呢, 唉 我有時候~ 其實我每次對住老豆,真係抖唔到氣,

佢又要你咁就咁,要你咁做就咁做,我其實~我唔中意聽佢講野,因為佢,冇重點,同埋冇理由,

佢其實好多時候,做D野好難堪~ 即係我做佢女呢,其實,係好似將軍同兵咁, 好似永遠得佢指揮人,

佢有時係好爸爸,但有時就似一個將軍咁, 所以呢,我有時候都有壓力,好多野都,由佢,不過~佢踩到我底線,

做到好出面咁, 做到教女教到好出面做SHOW,我就更加唔中意,永遠對住咁多人,話你, 其實~被人罵個個,其實好難堪

而罵個個,永遠覺得係對的,SO~ 好彩,我依家成長左,大個左,係冇咩事,即係如果比著十年前,我都係一個的老豆的到,離家出走

又或者可能唔認佢做老豆, 唉 家姐都有講既,依家老豆都咁大年紀,其實就好似做番小朋友咁

唉~ 其實~男人,一出世,係未一定要做大男人,大男人,,大女人,其實~都係因為,佢地既經歷左,好多事情,令佢更加強

雖然~我係女人,但係,亦都未至於真正女人想法, 但亦都冇男人想法, 只係一個普通,正常既人民想法,

唉 我知,自己講野,行為,好似冇思想,好多時候~好似冇聽人講,又或者好似得自己一個思想,諗自己~

唉 其實,,,,我有好多問題~問題~從來冇停過,人人把我當成一個話題,問題~冇答案~

成日好似要我去應酬佢地想法做法,曾經表哥都有話我,成日唔聽人講野, 老實講,由我出世至今,我耳仔都痛,

有冇肯聽我講野,同關心,無,有冇人了解我,真正我既自己,無,咁為何,每件事要我去,聽你地講呢,

點解成日要求我呢樣,要求我個樣, 唔覺得煩架咩, 就好似,我最近,買左新玩具~,身邊D人硬係要話,一犯法,一係唔合法

一係唔可以公共地方玩,其實以下所有問題~係我身上,永遠唔會發生,因為我從來,知道~邊D唔玩得,邊D可以玩,

有時候~我真係覺得,D人好拿煩, 我點解,呢咁多年黎,咩都要入哂我數,我真係,真係好想,DEL撚哂D人,所以活動

無論電話~,WHATSAPP~,LINE~FB~任何~, 唉 我真係覺得,我唔需要,再為左個班人而傷心,唔覺得冇朋友唔會死,

但亦都同樣,呢個世界~,冇野令我再值得留戀, 可能年紀大左,生活上,友情上,會比較簡化左,

唔會睇任何野好重,即係好似讀書時,冇計,被迫要一齊玩, 出到黎,識既人,只有,網上,或者,係條街,SAY個HI

好傾,當然KEEP啦,唔好傾,當然DEL啦, 我經歷左,好多呀,無論我出賣人地又好,人地出賣我都好,又或者,你呃我,我呃你,

呢D都係人生過程,當你知道後果,就會發覺,你係世上,根本就係一個過客, 或者,曾經相識,亦都化為陌路人,

所以~ 唉 係咁~ 今日,個個都出哂去,不過~今日當時都想出街,但又唔知去邊,

今日工人姐姐,3點幾先返黎,之後,4點半,工人帶狗出街,而我,去左,對面食M記,之後又唔想咁早回家,

所以~自己去左黃金海灘,到睇風景,同埋睇日落,~一路聽住歌,一路諗番我同老婆D野,同埋,咁多年,自己既過去.

回想番,一直以黎,我都唔係太了解自己~ 有時候~會好理解,每當我開日記時候~都覺得,我好多野,想打出黎

又或者,我仲未可以能夠,去幫到自己心結,好多感慨~ 好想同人分享,我知道每篇文章每篇都有自己獨特想法,

係咁變係咁變,我性格上,可以話係,雙子座既特性,就係雙面人,好多野,都雙面想法,

但又有少少金牛咁 星座對我黎講,曾經係我每日睇既事, 又或者,係生肖當中,都一個問題~

其實~我今年,對於過去,所有記憶,都忘記了,感覺,自由自在, 好休閒,好舒服~

除左,我父親大人,帶來好多,苦燥俾我之外,其他都不是問題~ 係工作我有大大進步,係跟進工作既剛位,又好,

咩都好,做番自己係最好, 每次,我對住好多人,都想,開口,講野,可能~呢樣野係我缺點,

或者,我真係好想向人表達同分享, 呢個係我最大既問題~ 有時候忍住唔講野,但又想講,

唉 我可能習慣左有我自己個人想法,睇法, 所以有時俾到意見俾朋友

但講到係大人,我父母長輩,,所有,都覺得,我朝積~老積~  SORRY~我唔理咩積

我天生的,DNA~係我老豆俾,無論表達講野,都有一成都係老豆俾我既,對我既不滿,所有,

根本唔可以完全係我問題~唔好把所有問題放下我本人身上,我黎呢個世界~唔係應酬小人,亦都唔係為你死為你亡

講真呀,我點解要理咁多人感受,對人好,又話扮好,唔對你好,又話你擺架子,

咁真係好難做人喎,,SORRY ,我依家大個架喇,真係大個架喇,有咩啱,又或者,可以當冇識過,

無論朋友~伴侶都係陌生人開始~ 有開始就有結束~ 呢個都係講時機,時機一到,就係緣份,時機盡左,完左,就係,時候到了,

呢一刻,我係好愛老婆,老婆呢一刻都係我愛我,但一到左,最後,都未知結果會點,

好似千嬅提起,呢個世界~冇邊個最愛~,無論感情,拍拖,遇到既,都係講時機,,當然~人都要夾,同靠,雙方,KEEP住,

人可以KEEP又可以唔KEEP,,大家KEEP到就叫我的最愛,但KEEP唔到,就算我向佢講有幾愛,都係假,

但父母~對於我們來說,係冇得揀,除非,直到,佢地唔係世上,有好多野,你要自己去努力,面對,

所以~我好努力,面對好多風浪,有驚,有喜,有失有得,有快樂~有傷害~ 每個人都有自己故事及過去,

最大影響係你發覺性格慢慢變左另一個自己~曾經靚過,曾經~瘦過,依家肥左,呢個就係每年,同,每次既變化

今日係好人,未來日子,你仲係未一個好人呢, 冇人知~ 總之,珍惜呢一刻,得到既野,就OK~

今晚做左運動,今晚電視,真係精彩~ GOOD SHOW~,

娛樂三兄弟~今集真好睇,因為千嬅,^^she so fuuny^^ good show

well  今日係老婆第三日,既日本旅程,唔知道~佢有冇去SWIM呢= = 唔係,人地唔晦SWIM~ JUST沈水, 哈哈,

OK啦,明天我父母又去TRIP, 馬來西亞之旅, 明天我要早起, 唔知道明天有冇得拎電動滑板呢@@

期待中, 好了,休息了,早抖