尋晚12點訓了,對眼好攰,唉 今朝9點半就起身,之後執床,之後去洗面刷牙換衫食早餐
之後GEL埋頭就出門口了,今日返到西環時= =又要去廁所,當時想返黎時候~收到WHATSAPP
CINDY要我去買三件雪糕杯,藍莓,之後,尋日買錯左三件雪糕三文治,今日下午買番
本身今朝都有買既~不買錯左,買雪條,唉 但個名都係叫,COOKIES& CREAM~
唉 是但喇,麻鬼煩,個一間死人國泰,洗手唔洗款,成日要我地間公司買埋D~垃圾返去,仲要每日送俾佢地
今日成日都好忙,不過~下午就冇咁忙, 今日冇咩特別~ 係放工前,上網睇日本大板,睇下有咩特色,
今日老婆係日本第5日,唔知玩D咩呢,唔知有冇去,類似D海洋公司個D呢,我係上網睇到,DISNEY個D玩咁
SO CUTE~ 今日,4點幾就放工了, 之後,去左上環,上左支香,我仲幫埋老豆同媽上香,
之後先返屋企~今晚都係食左個三文治,喔,今日我係公司食完LUNCH,睇埋劇,我先去剪頭髮~
今日對眼好攰,攰到透了,最近心情麻麻喇,時起時跌, 有時心情好,有時心情唔好,情緒化多多,
我諗都係為個樣野姐, 今晚老豆打黎,問我今日有咩特別事,未講俾佢聽今日公司有人搵佢囉,仲有搵媽,
家寶佢問有冇10女份,SYLMEN~個D囉, 冇咩特別~原先諗住今日做運動,不過呢兩日真係好拿攰
今晚同比比,拍左,VIDEO~ 同埋同妹傾WHATSAPP~ 今日話咁快又過一日,時間真快~
老婆仲有,5日就返黎啦,@@好掛住佢呀 唉 冇老婆係身邊,的確好寂寞~ 仲係,唔向香港TIM~
可能啦,早排,我係,CANADA一個月,我諗老婆心情同我依家心情一樣,想念對方~ 喔~
好耐冇聽暫時的男朋友了,所以剛來,上左網聽番,跟住唱,哈哈, 唔~
就係咁啦.
|