SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 81
累積人氣: 22248

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 3 日  星期二   晴天


老婆去日本第五天(今日一早去幫公司買雪糕三文治) 分類: 未分類

尋晚12點訓了,對眼好攰,唉 今朝9點半就起身,之後執床,之後去洗面刷牙換衫食早餐

之後GEL埋頭就出門口了,今日返到西環時= =又要去廁所,當時想返黎時候~收到WHATSAPP

CINDY要我去買三件雪糕杯,藍莓,之後,尋日買錯左三件雪糕三文治,今日下午買番

本身今朝都有買既~不買錯左,買雪條,唉 但個名都係叫,COOKIES& CREAM~

唉 是但喇,麻鬼煩,個一間死人國泰,洗手唔洗款,成日要我地間公司買埋D~垃圾返去,仲要每日送俾佢地

今日成日都好忙,不過~下午就冇咁忙, 今日冇咩特別~ 係放工前,上網睇日本大板,睇下有咩特色,

今日老婆係日本第5日,唔知玩D咩呢,唔知有冇去,類似D海洋公司個D呢,我係上網睇到,DISNEY個D玩咁

SO CUTE~ 今日,4點幾就放工了, 之後,去左上環,上左支香,我仲幫埋老豆同媽上香,

之後先返屋企~今晚都係食左個三文治,喔,今日我係公司食完LUNCH,睇埋劇,我先去剪頭髮~

今日對眼好攰,攰到透了,最近心情麻麻喇,時起時跌, 有時心情好,有時心情唔好,情緒化多多,

我諗都係為個樣野姐, 今晚老豆打黎,問我今日有咩特別事,未講俾佢聽今日公司有人搵佢囉,仲有搵媽,

家寶佢問有冇10女份,SYLMEN~個D囉, 冇咩特別~原先諗住今日做運動,不過呢兩日真係好拿攰

今晚同比比,拍左,VIDEO~ 同埋同妹傾WHATSAPP~ 今日話咁快又過一日,時間真快~

老婆仲有,5日就返黎啦,@@好掛住佢呀  唉 冇老婆係身邊,的確好寂寞~ 仲係,唔向香港TIM~

可能啦,早排,我係,CANADA一個月,我諗老婆心情同我依家心情一樣,想念對方~ 喔~

好耐冇聽暫時的男朋友了,所以剛來,上左網聽番,跟住唱,哈哈, 唔~

就係咁啦.