話說尋晚都好攰,其實星期一同尋晚都好攰,幾乎對眼開唔到咁,尋晚好好訓,
尋晚夢見老婆,同我去玩,之後,轉眼間唔見左,之後,打俾佢,佢話約左我下星期去玩,
之後夢醒了,已經9點半,早上,之後,起身,全身都好痛,周身骨痛,之後今朝差唔多10點先返工,
今朝11點幾先到公司~今日真係好晏,天日要早返了,因為,SYLVIA佢天日早上,要去搞D屋企事,
要我早D上班去,希望啦,呢排實在太好訓,唉 依排發覺,減肥都算成功,因為,好似冇以前咁易肚餓
好似唔識餓咁,哈哈,好似好誇張,我都覺,但事實上係, 唔~都,成功少少啦,我都會繼續努力
今日返工都冇咩野呀,今日放LUNCH~食完飯睇埋劇,就搭車去琴行,搵姨姨,今日係琴行飲左SOUP~
姨姨BO~ 唔~ 真係口福,之後飲完,就搭車返公司~ 雖然近,但都係,唔想太遲返工,
今日終於買左支太陽油,今日放工去左灣仔,好耐冇去灣仔,本身都想去,東方188~`搵個老細,
BUT 都係唔好,喔,我都好耐冇打機了,今晚終於做番運動, 今日俾我見到隔離屋,乜乜太,叫,RAIBOW~
好耐冇見,成日都唔記得佢係邊個,但可能佢肥左,所以唔記得左,唉 算, 不過我都介紹左佢做減肥技巧~
希望幫到佢啦,今晚我都有唱K~仲,拍埋短片,^^不過冇POST上FB~廢事喇
玩下姐,今日老婆係日本第,6日,好掛住佢呢,~ 尋晚發完夢,今日就著佢送俾我既叫臭屁衫,哈哈,
一直以黎我都唔敢著,~=3=個隻字,真係笑死人個口,後面仲寫住,沒什麼了不起= =吹脹,
唉~ 過埋天晚我父母又回香港了,老豆,又發DIN了,悲劇重演,唉
老婆就仲有,4日就返黎啦,^^時間真快~ 今日已同左佢地講星期6,6點半係CWB SOGO等, 又食飯
不過今次就食生日飯~ 因為,慶祝桂薇生日呢,^^我打算想買蛋糕~ 都唔知好冇呢,=,=唉 到時先算,
天晚同後晚同星期6晚都出街,之後第二日,星期日老婆回來囉,YEAH~佢又返黎,一家團聚 YO
咁呀, 今日我都係,4點55就放了,之後,直去灣仔,之後由灣仔回家吧,
今晚工人煮SOUP∼TOMATO SOUP 就係咁啦,呵呵呵,︿︿
|