尋晚我都好早訓,都係11點幾到啦,,不過半夜都有去廁所,之後又訓番,
尋晚發左個奇怪夢,夢見,自己又冇啦啦拎住護照準備返加拿大,個陣,有HELEN SO同,YC送我走,
之後,我就被夢發醒左,之後一醒已早上8點45分了,之後,心諗,係喎,今日要早D返公司喎
之後拿拿聲執床,洗面刷牙,之後,食早餐,之後換衫返工,
今朝10點半已到西環,之後直接去蘭到拎單返公司做,今朝SYLVIA未返工
係LUNCH個段時間先返黎,好彩今日係星期4咋, 今日係最得閒的一日,
今日都係帶飯,最衰今日冇帶錢,如果唔係都可以甿定生日蛋糕啦,咁天日就可以拎番返屋企,之後等星期6就直接拎出去,CWB
唉 真失敗~ 今日都係食蛋角,白飯,今晚約左小敏唱K~ 今日我都係,冇咩特別,同平時工作一樣
今日,5點先走,小敏4點幾已出左門口,本身去尖咀,後來轉地方,去左灣仔唱K~CEO~
今晚我請客,^^不過都係唱左,488蚊, 咁呀 今晚,都好開心呀,唱左分分鐘需要妳,同埋陪著你走,
YEAH~ 我們仲影相TIM~ ^^ 雖然個個阿敏唔係我老婆,不過都好開心架喇,
依個星期~都係有時同,小米妹陪我傾計,如果唔係我真係悶到死了, 今晚出左街,所以冇睇劇,陣間睇番,
我今晚食左好多野呀=3=死喇,又肥番,所以今晚一返黎就做運動喇, OMG~
今晚卞文搵我,同我講記得明晚食飯,同拎個新玩具~^^ 今晚阿東泰打俾我,好耐冇見佢了,
大家都忙工作~佢依家仲同緊潔塋一齊~估唔到佢地已拍左差唔多十年拖了,WA~
真係估不到了,其實我可以唔使理自己幾重,只更要係KEEP住做運動.
食個方法,其實控制唔難,不過睇下妳,食幾多姐,同埋,磅數呢架野,真係,唔係咁重要,
其實咁多時間~我應該可以一直KEEP住,唔好理,幾時減到好FIT,最緊要,仍然覺得自己肥就得啦,
成日同自己講,我好肥,同自己講,我想再肥了,我KEEP FAT都已好多年了,所以~我應該~要好好,KEEP FIT
唔好俾自己繼續重下去,同,升番,就係咁簡單,^^ 今日,就係咁過,
明晚我父母又回來了,真可悲
|