今日係桂薇生日,尋日我去左美心買左蛋糕俾佢,
今晚我真係大遲到,今晚回家時,俾我發現,有個女仔好似我老婆既物體
當我再留意多陣時,竟然真係佢,係我屋企,樓下,第6座,我見到佢同一個女仔去,
個女仔,一D都唔似佢所講既阿姨, 點解會咁架,之後,我保安姨姨講我知,我老婆晚晚都黎過黎住,同過夜,
仲話住左大半年以上, 究竟事情係點架, 不過~我又唔覺得係乜咁,當時我冇即時阻止,
亦都冇反駁,衝前去問,因為,我唔知後果會點,所以我扮唔識,但係,我心情,又唔係忐忑~
又唔係不安,只係我想搞清楚件事,到底係佢同家姐去日本,定係同呢個女仔去日本,
我心情好冷靜, 頭先打過俾佢,亦都,SMS佢,不過佢一個電話都冇,同,回信都冇,
到底我星期一,仲會唔會聽佢解釋呢,或者,聽佢,講,到底件事係點,
驚,又唔係,唔驚又唔係, 唉~ 點算好呢, 可能並唔係好似保安所講,關係咁不尋常呢,
我到底可以點做,呢件事,我絕對唔可以俾我家人知,尢其是我媽,同我親戚~
睇見個女仔,都好似好後生咁~ 一D都唔似佢所講姨姨,所以~
唉~ 一片空白,我依家唔知點好,佢又唔打黎,又唔解釋~又唔,咩都唔講,
叫我點信妳呀陳小姐,,,分手好,定係睇定D先呢,???
好亂呀
|