尋晚好夜訓,因為訓唔著~ 唉 今朝都好晏起身,10點到,
今日精神~愈黎愈好,今日收到工人既WHATSAPP,佢話下星期~就走了,
之後佢叫我唔好同佢朋友講,唉 當時我都唔知發生乜事,我一直以為佢,係因為驚我地唔中意佢先走
但當我再睇多陣時候~,發覺有一封係好似佢個邊D人SD俾佢,同佢講,好似關於佢大女,入左醫院~
唉~ 真係煩,不過~今次認真都未必再請佢了,同亦都未必再請第二個了,
喔,今年做咩事呀,好似個個都走哂咁, 唉 朋友缺少左,女朋友~都冇左, 錢又要再草過,工人,亦都要走了,
唉~ 今日一返到去就計數,之後,食LUNCH~ 之後睇埋套劇, 之後,睇完就做野,
之後,今日都有睇忍者亂太朗, 今日老豆好晏返黎,個陣打算PRINT埋大陸數,之後,諗住一路上網,
不過個陣老豆又返黎計數, 今日好眼訓,睇睇下都訓了, 之後聽到WHATSAPP,係阿敏
佢冇喇喇問我今晚得唔得閒,佢咁問法,好似想約我食飯, 原來唔係,JUST ASK~ 咁我當然,心情更係嬲啦,
好似一個問題整古你咁,好似想討你料咁, 唉 之後我話,我得唔得閒有咩關係,咁事實上係
又唔係約人,又要問人,真係冇野做, 其實我唔係憎佢既,而係覺得,佢太多太多古或野,
我知道~ 大家一齊過,幸福過,我知道~ 大家曾經相愛過,當然~今次我同佢做朋友~都係我提出
唔知係未,我拍得太耐,個心,真係攰到透了,我真係唔係好似佢咁,周圍搵人收留佢,之後,入門,之後愛上,唉
講真,我可以唔拍拖都得,搵到,有人中意,未上囉,冇既,未一個人囉,感情真係唔可以勉強
睇下佢過多5年啦,打後,我都唔知同佢點, 仲係朋友??定係咩,冇人知
不過好肯定,我們做得朋友~都係想大快樂姐, 至於~佢搵人,做D咩,我真係唔敢想像,
不過~我都有叫佢小心身體~因為天氣涼, 今日,我走左去買六合彩, 不過~我諗都未必中
今朝我都走左銀行入數小倫, 唉~ 今晚,我帶狗狗去散步,好耐,冇正式~帶番狗仔,做番應該做既野
今個星期5,ESTHER走了,我既午餐~我又要重新去大家樂食了,
上星期~我冇做運動,成個星期~都做過, 今日係分手第9日,
心情,都係一般~ 不過好過之前, 同佢相處,都唔敢太用感情用事去代替佢
我都想用番平常心,朋友心情同佢交流,不過~佢成日做埋D小動作,
佢成日知多你既事,但人地唔可以知佢既事,咁你話,大家點做朋友~ 佢又要驚,又要住,又要驚俾佢新歡知道~
過多兩年喇,我草番筆錢返黎,就可以~ 令我生活~更多精彩~ 有冇拍拖,有冇女朋友已唔到我想
至於依家係邊需要人陪,我諗,最清楚既,係得佢,而唔係我~
今晚我自己去左廚房佬食飯~ 食左個炒飯, 唉 今晚終於~由頭開始學番,家居煮食用品了,
又要記住,波波比比,食半杯DOG FOOD~ 黑妹就一杯,DOG FOOD~
唉~ 黎緊星期5去食飯,星期6,又食飯~ 連續兩晚食飯局~ 就係咁啦,
|