今日心情差爆,因為,唉~一個月一次,唉 今日唉 天氣好涼,
但又感覺好舒服~ 今日返工,今朝阿媽佢都仲未理我, 唉
今日,我同爸講,尋晚我同媽嘈交, 但係又唔係嘈既,係一個關心造成左,一個悲劇,
今日工人走啦,佢今晚會去朋友屋企訓,之後天日一早,去機場,飛了,
今日我冇帶飯了,去左大家樂食飯,今日心情有點兒無奈~同悶悶不樂,同好嬲,
今晚以為,會帶狗仔落街,不過~今日最後一日,都做埋今日先走,
今日我WHATSAPP左,朋友~,同佢講阿敏既事, 其實~我都唔知自己想點,
總之好叉亂,今日好攰,尋晚已好攰,一返黎就訓,訓到個人都呆了,
自從回復單身後,好多野,都好新鮮~冇壓力,冇是非,冇野去理,冇野掛心
一切都咩都重新黎過,工人話喎,敏佢下星期會搵我,都唔知係未真, 搵我有咩用呀,
現實始終現實,乜一個,簡單做法,就可以~令我們走番一齊咩?? 迷信
不過~見咁得意,我不防試試, 一支水,等到12點打開,成晚,之後一起,洗面,飲少少水, 佢話喎一星期一兩次就OK~
唉~ 我都試下玩下姐,緣份,呢家野,真係好講,大家個心, 我都唔知自己個心,到底有佢定冇佢
但好肯定,我媽第一時間會發DIN~ 今日我LUNCH TIME 自己走左去海邊睇海,睇船
之前,睇見阿YAN佢,放唔低佢EX心情,不過我冇佢咁DIN~,佢分左手,都仍SMS俾佢,話有幾掛住佢,
幾愛佢,直到佢EX既現任,要同佢作對之後,先冇再任何CONTACT~
不過我就唔會,竟然~分左手,就俾大家放長假,而佢,,,等佢出去,識下其他~,等佢見識下,其他人,對比下,
可能~佢會更加識得揀,同埋,,,拍拖唔係睇時間有幾耐,而係大家個心,可以KEEP幾耐
但我一定,最早個放手個個, 但好肯定,佢玩完之後,知邊個,最愛佢,而付出邊個為佢多,
至於~老師~ 就當佢, 佢唔理呢個女仔係咩人,總之,佢有能力俾到佢,佢其他係唔會理
我作為,第三者角度,我諗,個老師~一定會有咁想法,就算,我們講到敏有幾衰,起碼個老師~唔會覺得衰,
仲可以接受所有,老師係教書,明白到好多野,自由,更大,想法比我們更開通,
我之前,同我前度講,我會保護佢,係真~ 我同朋友講,我會睇死佢, 事實上,已唔到我睇唔睇了,
因為我同佢真係完了, 希望佢快樂~ 至於佢第時,會唔會喊住返黎, 我諗,未必~佢咁堅強,又要面子,
好多野,佢唔想俾人知,就永遠冇人知, 唔知點解,我愛情路上,咁多波折~,,好似,冇一個,真正俾我去感受,
反而,感受丁一個,好多個,無奈愛情,唉~ 我條命,都係一個人好D~ 至於~愛情,真係唔好搞我
後生個陣,我唔理咩事,總之好想搵一段,長久愛情,好想有頭家, 不過~一連串經歷~
我呢,十幾年, 都玩夠了, 好多野,一接又接一個, 下一個,又下一個, 唉 心真係好攰
依家我真係,好想一個人,我脾氣,有D怪,,心情,真係想平靜,日子,愈黎愈遠,心境都愈黎愈大,
走咁多路,先有今日,成日失敗~風浪起時,一時高一時跌, 又要起,真係死了,
我屋企,雖然關係復雜,但如唔復雜,可能又未必迫到我咁大個,成長得咁快,睇野會更遠,
至於~愛情呀 曾經~中意過既人,都係一個,由陌生環境~同,大家關係,熟落左,就會化為,親密的人
但如果由親密變番,陌路人,我諗個個都試過, 但我同敏,太多阻礙~而,唔可以共渡一生,
我諗,係冇佢呢段日子,我會好好,渡過我每一分每一妙,唉 好想快D出薪,好想快D~草番,好多好多錢返黎
我唔想再為錢煩了, 拍拖,真係好似,掉錢落海,=3=人可以失去好多次,但金錢一失去左,妳的人生,就完蛋了
阿敏佢,大把財路~ 可以揀好多個愛情,但我睇法就唔同, 我玩夠就玩夠, 唔會哂咁多時間去繼續花同人陪養,
我的心情,一日比一日靜,可能因為咁,我父母~更擔心,因為呢6年黎,我講野,都好拿嘈,
但依家,心態,同心機,再冇之前,咁大了, 唔係我唔開心,而係冇壓力,再冇搵邊個,而嘈,
佢想我快樂~ 呢一句,我永遠記著~ 但係,我同妳,今世,的緣份,真係咁巧合咩??
會唔會呀??? 順其自然喇~咩都好,過得一切平安,
妳開唔開心,唔開心都好,都要忍呀~ 我知道~,妳,出黎做野而好辛苦~ 加上,妳只係想搵地方住,
唉~ 但希望妳,唔好放太大感情,呢個人到,因為,當妳好認真時,對方會傷害妳更大, 我SKY~經歷比妳多,
受,既痛比更妳多, 我好明白的, 至於~我們結局係點,就睇下個天,比唔比我們重新啦,
不過~我就好肯定,金錢,就一定要,搵番黎=3=,no money no talk ,true
|