今朝訓到10點,先起身,尋晚睇埋男親女愛,之後先訓,尋晚都好攰,不過~又想睇埋劇
今日11點幾先返到去,今日又係星期5啦, 唉~ 都好既,兩個女人都走哂, 舒服哂,
輕鬆哂,以後阿媽佢唔會成日煩Q我, 阿敏佢又唔使成日洗我錢,太好, 正正式式咁單身生活~幾好呀
又唔擔心身邊有冇第三者,又或者,又唔使再聽我媽投訴,又話少左野飲,又話少左雞蛋- -真煩,
咁多年,壓力就愈大,大到就黎DIN了,例如拍拖咁呀,阿媽佢成日哦我條女有第二個, 咩都UP一餐,煩到嘔
依家未好囉,兩者走哂,我就輕鬆哂, 唔使擔心錢問題~ 我唔擔心,一個人有幾大問題`,
我最擔心,係咁失財,~朋友~ 友誼係第一,其他就第尾,唉 真係未講笑,
今日好攰呀,係咁訓覺, 今日都過左隔離 劉醫師傾計, 今晚去灣仔食飯,李公館
今晚飲左兩杯酒,都冇醉.犀利~ 由史以來的,哈哈, 今日我都有WHATSAPP~阿敏,叫佢小心著涼,
今日都冇咩特別~,係MISS左睇劇,同,睇DO姐去旅行,LAST集, 就係咁啦
至於~將來我感情,變成點,一切都係講隨緣啦,
不過~我一定,唔拍了,,,我已俾條女玩謝了,~個樣都7了,殘字形容
唔得啦,我要好好保養番先得=3=我先31歲咋,我唔想做到,40歲=3=
|