尋晚半夜,又訓訓下,醒左,今朝6點半,又醒左,唉 好似對於妳係度,好似黑住我一樣,搞到我訓得唔安樂
今朝我8點半收到阿希既WHATSAPP~,應左兩封信,之後又訓番,訓到今朝9點55分到,
之後,成個惱海,已將八婆忘記了, 感覺好舒服~係最傷既心情,尋晚一次過吐出真言,
今朝落大堂,一日比一日好, 不過係夜晚,就差D~始終個心,有時候~都會想住佢,想到個肚,都肚餓了,
今日11點幾先返到公司~今日約左桂薇同文仔,去,CWB,我今日都好精神好充實,心情算好DD喇
今日我突然間加番左佢電話~,不過~唔係掛住佢,而係,記住佢, 因為,我想留念下一個對你曾經~,哂你時間的人
而我打左個名叫死左的人,仲有就係,因為大家住咁近,我寧願用憎佢形容,等大家出入都方便D
憎佢代替左好多野, 所有一切發左一個好長的夢,惡夢,~ 依家SO醒了,今日完全可以~暫時,還好放下妳心情,
咁當然,今日先第7日,剛剛分了手一星期~ 一直以黎,我都覺得,冇人可以代替妳,但原來,並不是,
而妳都係呀,終於搵到,代替到我既位置~ 今日算係一個,行運日,因為今日,我好近距離見到明星,
仲有天堂鳥,@@仲影相TIM,咁啱我好彩提議去茶軒,如果唔係,真係見唔到明星, 哈哈,
尋晚飲左酒,之後回家前,係巴士上打左最精彩,最真心真意,既說話~我內心的說話~ 係架喇,
個個睇到我好矛盾~,愈矛盾愈好,起碼唔會俾人知你弱點, 不過~ 呢一刻,肯定係輕鬆左好多
亦都可以感受,新鮮空氣,尋日,我有衝動,想搵番,男仔拍拖, 仲係搵自己朋友~ 不過~今日,我諗,唔想再亂諗野,
亦都,唔想傷害人,我都會事業為重既, 今晚屋企食HOT POP~桂薇佢跟左我回家,
不過~我們回家前,去左黃金海灘,係個邊,我個惱諗緊,唔知道~阿敏佢有冇同新歡黎呢到呢,應該有,
唉~ 唔知呢,到左呢一刻,我仲想佢, 算正常既,今日先第7日,係感覺,唔同左姐,又未去到,執著,
咁比一星期前,係好好多既, 最SAD既感覺,已過了一半,50%啦, 未到100~
我覺得,遲早佢都會搬走,又或者,將來,我都會自己一個人住,係自己新既屋企, 自己住有樣好,空間多左,
我覺得,依家輕鬆過頭,終於可以吸番新鮮空氣,可以感受番,呼吸了, 可以~睇得清楚~周圍環境~聞到,
睇到,感受到, 陽光~更美麗, 咩人都好,自己一個最著數~其他~愛情,冇著數,只會搞到銀行~冇哂數,
=3=錢,我要好好,草番10萬返黎,~ 諗落自己~,,都唔係太愛佢,就係因為,成日要錢= =唉 諗起呢個地步,真係灰哂,
多得佢唔少,佢當年的樂意幫忙,呢番說話~我真係多謝妳,陳小姐,希望佢既,PK新女友,唔會俾佢呃到啦,
=3=唉 我真係,替佢新歡可憐~,阿敏遲早,呃哂,個新歡D錢,睇住黎啦, 唔好話我毒~
尋晚冇睇既劇集,節目,一陣上網睇番先,^^ SKY~ you can fly
|