SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 60
累積人氣: 22227

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 14 日  星期六   晴天


放下妳真係不是一朝一夕.而是用一句形容妳,(死了的人) 開心 分類: 未分類

尋晚半夜,又訓訓下,醒左,今朝6點半,又醒左,唉 好似對於妳係度,好似黑住我一樣,搞到我訓得唔安樂

今朝我8點半收到阿希既WHATSAPP~,應左兩封信,之後又訓番,訓到今朝9點55分到,

之後,成個惱海,已將八婆忘記了, 感覺好舒服~係最傷既心情,尋晚一次過吐出真言,

今朝落大堂,一日比一日好, 不過係夜晚,就差D~始終個心,有時候~都會想住佢,想到個肚,都肚餓了,

今日11點幾先返到公司~今日約左桂薇同文仔,去,CWB,我今日都好精神好充實,心情算好DD喇

今日我突然間加番左佢電話~,不過~唔係掛住佢,而係,記住佢, 因為,我想留念下一個對你曾經~,哂你時間的人

而我打左個名叫死左的人,仲有就係,因為大家住咁近,我寧願用憎佢形容,等大家出入都方便D

憎佢代替左好多野, 所有一切發左一個好長的夢,惡夢,~ 依家SO醒了,今日完全可以~暫時,還好放下妳心情,

咁當然,今日先第7日,剛剛分了手一星期~ 一直以黎,我都覺得,冇人可以代替妳,但原來,並不是,

而妳都係呀,終於搵到,代替到我既位置~ 今日算係一個,行運日,因為今日,我好近距離見到明星,

仲有天堂鳥,@@仲影相TIM,咁啱我好彩提議去茶軒,如果唔係,真係見唔到明星, 哈哈,

尋晚飲左酒,之後回家前,係巴士上打左最精彩,最真心真意,既說話~我內心的說話~ 係架喇,

個個睇到我好矛盾~,愈矛盾愈好,起碼唔會俾人知你弱點,  不過~ 呢一刻,肯定係輕鬆左好多

亦都可以感受,新鮮空氣,尋日,我有衝動,想搵番,男仔拍拖, 仲係搵自己朋友~ 不過~今日,我諗,唔想再亂諗野,

亦都,唔想傷害人,我都會事業為重既, 今晚屋企食HOT POP~桂薇佢跟左我回家,

不過~我們回家前,去左黃金海灘,係個邊,我個惱諗緊,唔知道~阿敏佢有冇同新歡黎呢到呢,應該有,

唉~ 唔知呢,到左呢一刻,我仲想佢, 算正常既,今日先第7日,係感覺,唔同左姐,又未去到,執著,

咁比一星期前,係好好多既, 最SAD既感覺,已過了一半,50%啦, 未到100~

我覺得,遲早佢都會搬走,又或者,將來,我都會自己一個人住,係自己新既屋企, 自己住有樣好,空間多左,

我覺得,依家輕鬆過頭,終於可以吸番新鮮空氣,可以感受番,呼吸了, 可以~睇得清楚~周圍環境~聞到,

睇到,感受到, 陽光~更美麗,  咩人都好,自己一個最著數~其他~愛情,冇著數,只會搞到銀行~冇哂數,

=3=錢,我要好好,草番10萬返黎,~   諗落自己~,,都唔係太愛佢,就係因為,成日要錢= =唉 諗起呢個地步,真係灰哂,

多得佢唔少,佢當年的樂意幫忙,呢番說話~我真係多謝妳,陳小姐,希望佢既,PK新女友,唔會俾佢呃到啦,

=3=唉 我真係,替佢新歡可憐~,阿敏遲早,呃哂,個新歡D錢,睇住黎啦, 唔好話我毒~

尋晚冇睇既劇集,節目,一陣上網睇番先,^^ SKY~ you can fly