SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 104
累積人氣: 22271

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 11 日  星期三   晴天


回憶 鬱悶 分類: 未分類

今日已經第四日,感覺好似比一日好,可能尋晚個篇日記,已打哂我所想既心情,

係有D掛住佢,我認呀,我今朝訓醒時候~都有睇下佢WHATSAPP有冇ON~

佢好少可咁早係到,今日我成日都冇搵佢,佢話我喎,佢話我想人陪,我未做俾佢睇,

我唔需要成日要女友陪, 亦都做俾佢睇,人唔一定要係咁不斷去搵另一段感情,

講真呀,初初分左手後,我有講明,我唔中意拍拖,係佢死都要話想同我一齊~

唉~依家到轉番,話係我需要愛人陪,,到底咩道理,一齊時候~我更會打到好SWEET

但一分開左,就真係唔俾面咁打哂最真實一面, 唉~一個人,有好又有唔好,好既就係慳錢,

唔好既,就係比較~寂寞多一些, 唉~我記得,個陣時,我得,24歲半, 個陣時候~我都係好細,

好多野都好活躍~無論生活工作溝女,通通都,試過哂,係未結婚姐,

可能遲下阿敏佢會搵到,第三個最愛,之後就會結婚, 佢咁好條件, 應該多人追,

只係,個個人,啱唔啱佢姐,唉~今日感覺好悶~ 不停搵野睇,忍住唔搵佢,

我講過啦,我唔想再失去,一個前度,我寧願把我對佢既感覺,收藏~ 同埋,唔俾佢知,我既心

因為,我對佢感情都有D保留, 我唔會過份關心,只係會偷偷留意佢,上網定冇上,

我覺得,已化為,暗戀了, 我覺得暗戀感覺幾好, 雖然~朋友~我已決定左,但係,至於對佢,

可能仲有D~ 雖然我們既愛已冇乜,~ 不過起碼~我仲可以留住佢係我手機到,出沒,

我會保護佢,但唔係等佢,而係,,做一個,大家唔會傷害多次大既感覺,可以保留既人,唯一的

我好想搵佢,但,我唔想失去佢,所以我更加唔可以再打擾佢,以前D前度,我可以唔理,

因為佢地都冇真心愛過我,同埋肯陪我走既人,唔係佢地, 唔知呢,中意阿敏D乜,

唉,我仍然未找到答案∼只係一種感覺,黎就黎,走就走,

同佢回憶都幾多既∼ 第一次,約會係金鐘,之後去灣仔唱K∼之後我們唱K時,佢突然間埋黎聞一聞我,

哈哈,之後,我就走埋佢到,HI下油咁啦,聞到佢身上既氣味,好吸引我,

令我對呢個女仔,好有興趣∼之後,個晚係除夕∼我們唱完K,我們行去,CWB∼,想倒數,

之後,差唔多都夜了,之後佢同我講,佢好唔開心,我想去你屋企,之後,我話好呀,

之後我們搭巴士,返屋企,第一次見佢個陣,我突然間覺得有種一見鐘情感覺,迷暈左我,

之後,一吸,就吸左咁多年, 當時,係巴士上既佢,原來佢搭巴士最唔舒服∼ 

唉 之後,返到我屋企第一晚,佢黎到,我就俾D衫佢著,之後,放水俾佢沖涼,我仲同佢洗頭,

之後當時我係媽間房到,放野時,我冇留意佢隻手,申係門LA,我唔小心夾到佢,佢好大聲呀左一野,

之後,我當時,即時幫佢呵番,之後同佢查野,我仲幫佢吹一吹,等佢冇咁痛,

之後,我們第一晚,當時我借張床俾佢訓,打算我訓地下既我, 佢話想有人陪佢訓,

之後,我話,下,咁呀,好啦,之後我們係床到,傾計∼講開佢前度D野,

之後,傾傾下,我忍唔住同佢講,我中意妳,妳可唔可以做我女朋友,之後,我們就開始了,

我們就係咁,過左一晚夜了,係第二日,佢早醒了,佢當時MI我塊面,問我,尋晚講既野係未真,

其實當時我仲話,如果妳唔想,就當我冇講過,佢即時就話,唔得喎,唔可以收番,之後,就係咁

第二日,我們∼係中午時間,出左去,搭的士,去,CWB∼睇戲,小Q∼,之後,同佢食日本野,元氣

估唔到,第一日原來我揀中佢最愛既日本餐,之後,當時第一日,睇小Q時候∼我睇到訓著左,之後我們睇完戲,就回家了,

我們拍左,都有5個月,不過,係三個月前,我們為左,我父母反對,所以分手,之後,去到,5月,佢又再次同我分手,

因為,一場意外,佢前度,知我們一齊左,所以迫阿敏同我分手,之後我們又再做朋友∼

之後,我們搞左好多時間再一齊,唉 我同佢兜兜轉轉,,分左又合,分左又合,真係好攰,個感覺,愈黎愈唔同,

唉 我們,係,2009年,12月29日,因為當晚我同佢家姐細妹食飯,我係MANNING,送左一盒減肥俾佢妹

後來,佢知道左後,佢當晚打俾我,話,依家係佢係女朋友定我係你女朋友,之後,佢咁樣就做我女朋友∼

之後,佢開學,到左,直到佢出黎做野之後,佢更加少左時間陪我, 

當時我們一齊感覺好溫馨∼佢第一次拖我隻手,我自己當時,個感覺,我好似迷失左方向咁,

唔知俾咩反應佢,但覺得,佢要咩,我就俾咩佢∼成個人都迷暈了,每次見到佢,我都暈了,暈哂浪

拍到,2012年,大家個感覺,真係開始習慣了對方,一走,就到今日,

仲有就係,因為佢成日帶呢個帶個個,∼令我對佢感覺,仲反感,有好多令我愛佢愛到,我心攰了

早兩三年,我差唔多日日,為佢流淚。唔係怕失去佢,而係,因為我痛苦,愈愛愈難,

愛到自己冇哂感覺∼但又要同佢保持住,大家既存在,同佢唱K啦,出MK<又試過,因為我冇車回家,

佢打算叫我上佢屋企訓,佢從來唔會提出叫個B上去佢屋企訓,只會佢去人地屋企訓,

個一刻,我好感動,因為我了解佢, 之後,我都由,上年,已忘記左,我同佢回憶,同埋,MSN回憶

同佢對話∼每一刻,每隻字,我都會好好保存,只要佢快樂就可以∼,加上,

未知第時我們仲會唔會,可唔可以,繼續CONTACT,真係冇人知, 呢一刻,我會好好,保留佢

係,上一個,BLUR F,我識既人,朋友∼仍然存在,面我呢個前度,我諗,亦都係最後一個,

我諗日後,我會唔會再搵,我諗我都未知,只係,我唔想再哂咁多時間再去由陌生人,陌生感覺再陪養

真係好哂時間∼ 依家為有好好草番D錢,因為真係,呢咁多年,我已用哂係呢個女仔身上,

俾到都唔想俾了,唉 係囉, 草番D錢啦, 如果講,時間∼,如果佢有時間∼時間都會放工作∼同屋企,同朋友∼

如果佢有人追,而佢,肯定左,搵到時間,咁佢,就去做啦,i dont mind,因為,我同佢都已經曾經擁有

我已好安慰∼無論佢未來,將來,佢唔開心,而佢又肯搵我,我已心足了,只要可以聽到佢把聲,就可以

曾經∼我打左句,陪著你走,一生一世也不分,呢句說話∼係真,因為,到依家目前,雖然分手係分左,但個心,係未分,

因為,我們係朋友∼已經係朋友∼仲可以KEEP到,︿︿我已好滿足∼i love you man

呢兩年,好似發生左好多事咁~唉~上年,由今年,一個個咁遠離我了,我係FEEL到,

不過我都係,慢慢遠離身邊所有朋友~冇心再搵身邊傾訴

失去哂曾經認識既人,依家我父母總算開心番,因為我分左手,而且~

我諗,唔會再講愛情有幾美好,因為美好,而成過去,,頭先問左個姨姨,我前度有冇黎時,佢都話有黎

個一刻我心情,係幾SAD~ 因為我知道~佢呃緊我,但係呢種呃法,係底死

因為我知自己仲緊佢,所以感覺係SAD D~只但係,分手係事實,更何況~

我覺得,佢係故意,黎住~ 我都唔知,唉~ 好亂,都唔知佢有心定有意,

咁搞法,我好難繼續住~,,唉~  好SAD~ 好掛住妳~唔知道呢種感覺幾時完呢,

我都想完呀,唔想再掛住妳, 但唔知點解,憎妳唔落,嬲妳唔落~

天意~