SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 93
累積人氣: 22260

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 13 日  星期五   雨天


KWAI FONG一日遊,懷念 分類: 未分類

尋晚訓得唔係幾好,尋晚都好夜先訓到,依幾晚,我訓係床上,我想到,佢係呢度住時候~

諗緊佢做緊乜~ 唉~ 之後,差唔多唔知幾多點,就訓左,之後今朝起身,都仍然好眼訓,

依家每日早上,諗起,落到大堂,,真係唔想出街,唉~ 之後,今日都好晏先返到公司~

因為返公司前,去左HK BANK~ 之後先返公司~ 今日有D想去,KWAI FONG行一次,

今日落雨,又涼,今日,我心情都幾差,~今日係第6日,今日心情,仲係有少少SAD~,我SAD唔係仲中意佢,亦都唔係掛住佢

而係咁多年,我既付出,幾乎~冇哂, 唉~ 其實咁多年黎,我對佢真心,係真,但結婚,我都係UP下,

其實~我知道~個陣仲後生,仲未生性,好多野都分唔清,但日子耐左,睇到既野會更多,

有好多時候~都比佢搞到自己感覺好多錯覺,我知佢好神秘,咩都唔想俾人知,佢愈神秘我愈有興趣~

當年,我知道係一個小妹妹,一個讀書既小妹妹,佢對真心過既,不過係好短暫, 之後,大家一直都哂緊時間~

有好多人成日覺得,我俾人呃,我呃得起, 我知道~自己心裡面諗緊乜, 就係因為佢,第一個前度,俾到地獄佢,令佢缺乏愛

當年我聽到之後,同樣咁大家又咁有緣,我以前,係天真,有邊個唔天真架, 但至於~感覺,

我成日口中話佢好愛我,我都愛佢,唉 真係吹脹,我愛唔愛佢自己知就得啦, 係,咁多年黎,我俾到小幸福已好好,

大家時候~一齊,一定真心過,但,係未真心真意,又真係睇唔清,但我好肯定,我一早變左心, 因為我付出比佢多,

愛佢俾佢更多,我曾經好多年前,就係因為愛佢,愛到我個心已攰了,攰到,唔想繼續~ 但因為,佢係唯一一個,肯同我走既路,

一齊走左咁多年,我又唔捨得, 之後,我一直,收埋最良心個個心情,同好多人講,佢好好架,我好愛佢,佢唔會有第二個,

我亦都唔會, 唉~ 咁當然~大家都係做緊小王子小公主, 佢咁多年,冇做D咩架,除左食飯,去,MANNINGS買野,

初初一齊就陪你睇戲食飯唱K~ BUT 冇提及過去,旅行,~冇去睇演唱會,有,不過我買飛俾佢同朋友睇,

其實~我好辛苦架, 佢又要帶呢個帶個個, 我真係好討厭~  唉~ 有時候~打左咁多年日記, 真係唔想打我真面目

最真心個D~真係唔想打,太灰, 今日我放工自己走左去,KWAI芳,影左好多相~ 之後,姨媽WHATSAPP我,

佢問我邊個提出,我話佢, 佢問我心情點,當時我心情,真係好SAD~ SAD係因為,我中意佢,當時,回想過去,太多回憶,

我中意佢,已有,幾年啦,打後,都唔知愛唔愛, 唉~ 今日影哂,我同佢走過地方, 今晚YC請我唱K~多謝,

第一次,失戀有人請唱K~今晚我唱唱下歌,喊左出黎,我諗呢次,係最清醒,因為喊到我醒覺了,

其實我喊,係因為,覺得一開始~ 我同佢,曾經真心中意過,但到後來,發覺感覺太矛盾~令我心情,反復,

分唔到,真假了, 我唔想俾人講到,為左個一個,唔愛你又哂你時間的人,起碼~大家曾經有經歷過好多風浪

但依家,我真心講,呢個時刻,我真心討厭佢, 勁討厭~,佢一來,係一個玩家, 我知道~佢唔係真心,

如果係真心,所有活動,都會一齊~ 係除左,早兩年,我們先開始習慣大家時候~常常一齊睇戲食飯,

但因為日子耐左, 就唔同,加上,上年年底,佢公公一事,之後,我們少到,一個月見一次,至於呢段時間佢有冇第二個,

佢自己知就得啦, 去年我提出分手失敗~而佢要面的女人,佢寧願想做飛你個個,都唔想俾人飛個個,

我早知佢心態,其實我一早對佢冇感覺,~ 其實大家一早已冇,只係大家仲未搵到,哂大家時間~

今日係第6日,明天第7日, 佢係未一個好女仔,曾經~因為當年,有個阿麗既人,講到佢好慘,

唉 算~其實~,,我喊,~ 係因為,我覺得,發洩~ 因為,我都後生過,有愛過佢,如果講,依家愛唔愛佢

女人不壞,我不愛啦, 正如所講,我都唔係一個好TB~ 因為,我都幾花心, 人知常情,

但好肯定,2008年,12月,至,2012年,我已對佢麻木了,唉  至於~佢依家同新個個, 我諗,係一個新開始~

只但係,我想講,佢新識個位,佢都係一個玩家, 而至於阿敏,中意D 有家室既人, 不過~敏佢,心態~ 係點,真係冇人知

不過~我好肯定,我已唔再愛佢,仲係好憎佢, 因為,太假, 大家咁話~

依家社會,唔到你唔變,想法,都好開通, 不過世界上,有幾多個更好,我真係唔知道~

人生有幾多十年,有幾多個美好時光, 真係時光中飛舞~

不過~我已睇唔到,我同佢了,不過我睇到個新對象~未必真心愛阿敏,個女仔,有少少新鮮感

我唔會妒忌,因為唔值得,今時今日,真係唔到我,唔捨得,因為,事實上,大家,愛到心淡了,

但我比佢更早心淡,又或者,佢一早心淡,ANYWAY~ 我FEEL唔到,佢有真心,真心,陪你食飯,真心,叫你俾家用,

真心,陪你睇場戲, 不過~佢遲D~可能~會搵我,不過唔係同你一齊~,而係問候你,

死喇,我發現,我愈黎愈瘦番好多,因為,真係之前,俾佢搞到好大壓力,

NOW~ 輕鬆哂,YA~ 今晚唱K~ 之後去飲酒,講最真心說話~舒服哂,