尋晚因為太攰,所以冇打日記,不過因為尋日YC想約我去街,所以尋晚,放工返黎,帶完狗仔就去屯門市中心睇戲,
睇左我最想睇既,HUNGER GAME,睇夜場,10點05分,尋晚,天氣時涼時熱,
尋日我亦都有搵敏WHATSAPP,大家只係朋友上問候大家,之後講一D好客氣說話,
當然我們之前,後期都開始客氣了,所以~做朋友~都啱,前排心情好差,日日都亂諗野,搞到冇哂心機,
係兩日心情好番D~其實諗番,好多年,平平無期咁,雖然~我之前同佢拍拖,係有時好嬲,有時好SWEET~
但日子耐左,就會好似親人一樣, 所以分左手,係少少唔捨得,但係,未至於~愛到要自盡,
尋晚大概,12點半先返到黎,不過返黎個時同姨姨傾陣計,之後先上番樓,沖涼,,
今朝都好晏起身,差唔多,10點幾,今朝差唔多,12點先返上去,之後,做完一半野,又要食飯,
唉 冇拍拖的確好悶,唔知做咩好,喔,以前呢,未拍拖個陣,完全唔覺得悶,反而,覺得好舒服~
可能細啦,未諗到要戀愛,但以前我比中意同卡通拍拖,因為,日日睇電視~同埋打機,睇漫畫~
睇愛情,少女漫畫~,好中意睇愛情漫畫,入面D公仔真係好靚,唔知係未細個睇太愛情,對愛情,好有,童話咁,
早排,都唔知做乜好,咩都唔想做, 唔知幾時開始自己唔再睇卞通呢,???依家睇卞通,一D唔自在,反而覺好低B
同埋我唔中意依家既所謂卡通,忍者我接受~ 唉 好耐冇玩機啦,好耐都冇正式去打場GAMES~
個陣我記得,咩時候我都會打,因為唔使諗野, 今日覺得,原來有冇阿敏同我心情,已再冇關係,
因為分左手,同之前心情都係一樣,只係,初初分手,係有D不安心情同唔舒服~,好似個心明明好嘈,突然間,分手,平靜左
所謂~之前一直擔心金錢問題~,突然間唔再需要為呢個問題煩惱的時候~,真係有D唔習慣~
我之前,的確打左好多日我同佢回憶同感受, 不過今日既心情,已回復了,平安,渡過,
無論佢日後點,我都一樣會保護佢,但唔係我仲中意佢,係因為,我已當佢係我朋友~同親人既想法,因為,我了解佢,
知佢想點, 唯一, 今日我放工,去左拜麻麻,仍然叫麻麻繼續保佑佢,因為,我唔想阿敏,繼續錯落去,
無論,佢尋有幾多個,愛情又好,老公老婆都好, 佢都好好活落去,
唉~今日我,DOWN左個GAMES<好似好好玩咁, 唔知呢, 試架咋, 我今日訓覺黎,睇睇劇,都眼訓到死,
今日已係星期二,明天晚上,約左桂薇食飯,今晚我唔使放狗,因為老豆下午回家了,所以做左了,
呢排我食左好多野,飯~小食,朱古力,救命~ 唉 拍拖,真係好拿煩, 我發誓,戀愛真係唔好再搞我
我怕怕了,心真係7攰,,我真係唔希罕~ PLEASE~
一個人更精彩~
好掛住婆婆,個陣好耐以前,婆婆朝朝早都會一早起身,睇人開工, 之後,煮飯,做家務~ 我就日日起身,第一時間就食飯
之後,睇電視~,之後坐廚房個位置係到打,GAMEBOY~可以打成日,正,又唔悶,不知幾舒服~ WA~好懷念,個陣自由感覺,
正到呀~ 不過~依家人愈大左,感覺就,真係唔同,悶真係好悶,但唔想故意因為悶而求其搵人陪,同拍拖, 唉
我都唔想傷害人,明明自己唔中意,又要搵人中意,真係好慘, 就黎月尾喇,出薪了,希望快D快D 草到錢喇-3-HELP~
不過呢我今晚都有SMS佢既,雖然我們係分左手,不過我又未至於對佢冷血既,
前日我就打得比較衝動左啦,咁當然~話哂一場相識左咁耐,又一齊咁耐
有唔多唔少都有關係既,咁作為做佢前度呢,我都唔想睇住佢死既
咁,過多幾年冇人知發生乜事,不過呢,如果~佢,將來幸福定唔幸福~,我都會為佢大門打開既
作為朋友~ 係囉,我都唔會見死不救,至於佢黎唔黎,係佢既事,不過~我都當佢係我一半親人既
話哂之前,都夫妻一場呀,係未,佢都算係我既前妻既,^^咁做佢前夫,咁我都要做D野,
可能佢同呢個新歡會行好耐好耐,又或,好短,唔知,不過希望佢快樂~
雖然都有少少掛住佢, 不過我都唔會,俾佢慘劇既,哈哈,算係咁啦,係未,^^
|