唉~頭先我媽問我仲係唔開心呀~ 之後又問我佢係未真係第二個,仲問仲有冇連絡~
阿媽,妳問咁多做乜呀,都過左去,而且~都冇再影我既工作呀,亦都再冇影響我生活~
開唔開心,已唔係第一次,加上,我同佢都係朋友姐,依家大家都忙,又少傾計,
佢新歡好定衰,佢自己揀,當初,又係我叫佢搵第二個,因為當初,我叫佢搵二個,係因為,我對佢唔住,
亦都,大家,都哂緊大家時間~ 大家都放開左喇,唔係點呀 無論將來我同佢,再有冇可能~順其自然喇
但一定唔係呢個時候囉, 唉 冇喇喇我媽發脾氣,又話,,係未好乞人憎~
其實~唔係乞人憎,只係,有D野,已唔到妳理,大家都冇提及過,而且~我依家又唔係自盡,
感情係咁架喇,有開始~就有結束~我依家真係分唔出,到底自己係開心定唔開心,
總之,我依家單身中,就好好享受下單人味道~ 至於~未來點過,我打算,自己過,至於我同佢,唔想諗
亦都唔到諗~ 我個心,好平靜~ 不過~佢新歡,都係ON居居~ 佢唔知我EX係咩來頭
不過我知,,今日都係,第,11日,原來已分左手,第11日了,估唔到~ 心情,還好啦,
順其自然啦~唉~我都好攰~拍拖拍到,真係好拿攰 唉
天晚工人走了,終於走了,一切如常,變番自己做~所有, 唉~ 阿媽,求求妳啦,放過我啦,唔好再問,OK?
|