尋晚我都點幾訓,今朝9點15先起身,今朝好眼訓,好似唔夠訓,
今日個人都好拿燥,唉 今朝老豆想車我返工,今日大概,10點幾返到去,
今日都一般忙,今日精神好好,冇之前咁SAD~ 之前,分左手頭頭, 心情做野冇乜心情,
雖然之前,我都有DD唔捨得既,不過諗番,其實~算係一個結束我們的事了,
至於~妳咁多年,係未一直,真係冇第三者第四者, 我諗佢自己知,
今日返工都好拿燥,今日有人搵SYVLIA~ 我已講得好大聲,話有人搵妳,SYLVIA,
但佢仲掛住同人吹水,講埋D八婆野,我未燘囉,我見佢聽唔到,我未話,聽電話~
有咩唔妥, 今日我WHATSAPP個八婆,~ 真係正一問候佢, 我們又做番怨家.
我真係替佢新歡可憐~ 我唔知佢新歡知唔知我存在啦,但佢一定唔知阿敏佢咩來頭囉
我就陪佢玩左6年,我對於佢有冇感情,我的確冇, 不過~之前一齊~永遠講我愛妳~
當然~我假唔假,大家都係玩家之人姐,我又唔係未後生過,睇住黎,佢地未必長久,
長, 不過~係暫時性, 至於~其他~真係唔到我理, 唉 諗起今日我同媽講,第時我自己住時,
我老母第一時間同我講錢, 個一刻,我真係好嬲, 好似,講到佢大撚哂咁, 好似有錢就有得話是
OK~ FINE~,我一定會把金錢追番俾你地睇, 諗番起,我知我親戚~,同我家人,睇衰我架,
覺得,我被呃,覺得我傻,,,講真,人係我揀, 我呃得起,玩得起,我知道~實有今日,
講真,一齊時候咩都講下架喇,結婚呀,一生一世,愛妳未,I LOVE YOU囉,
分左手,未講THANKYOU囉,唔係點呀~ 不過~今時今日既我已唔同,
就算身邊人再同我講,呢,慧慧,我都話架啦,呢個女仔,呃你架喇, 不過~我一定話,講夠未,
人係我揀,我會承受, 講真, 你地,揀個個,都未必真,係我眼中,~~ 大家都欺騙緊,
OK~ 我其實~ 當我,承受呢個結局,我一定,冇野, 不過~你地班人,講到自己咁拿幸福~,
係你地好彩姐,如果唔好彩,未一樣好似我咁囉~ 一直以黎,我知道~呢個女人咩為人,咩來頭
不過~我講真,我由細到大,你地,未一樣睇死緊我,,講就話好拿關心, 好既野又唔去記,我衰既事,就係咁記
我唔撚罵你地姐,俾面就親戚~,唔俾面,未,幸XX囉, 屌,,,,, 不過~,我玩完就會收手,呢樣就真,
都玩左,9年啦,我亦做左,廿幾年傻瓜了, TIMING一黎,我就會收手, 我依家心態,會俾人更冷漠~
因為,我都玩夠了,人地玩我,唔緊要架,因為,佢地有報應, 加上,我身邊人,都好多呢種人呀,
其實我可以唔理佢地架,不過我心甘命地, 至於~ 我寧願~我被佢呃,好過我呃人呀
我起碼~知道發生緊咩事,但知道左唔一定向你地交代, 因為,當年,我中意佢先, 我可以承受,
但當我唔再玩時,我可以收手, 亦可以停手,亦都,放手,就係咁簡單, 我一個人都得架,講真,
我冇話拍拖係我生命中有幾重要, 係睇下,時間~,同,感覺, 當然~我會,睇住佢既,我點解要對佢咁好,
因為,我要佢內久,佢竟然覺得自己咁好,我都為有學佢,我係最好,我唔知佢呢個,點啦
不過~ 日後,佢地長唔長久,我都係當睇戲,其他事,我真管唔到, 阿敏中意當人傻瓜~ 我都冇辦法~
正如咁講,我老豆係一個,玩女人既人,而我媽揀得佢,就遇左有呢一日, 所以,佢都冇資格教訓我,
我起碼好過佢,我未結婚,未有仔女,我仲後生,大把日子我去做, 有咩咁大不了,呢D野,我小時候~見得多啦,
我父母~離婚,搞外遇,,令我睇愛情,更理解得多, 有邊個後生,未玩過呀, 我自己玩夠未收手囉,
唔係點呀 ,,,我其實可以繼續~玩落去架,不過,,,有時候~唔想玩就唔想玩架啦, 大家好好睇睇姐,
WELL~,我唔會妒忌~唔會吃醋~,亦都冇得怪邊個~總之,今日我大個,唔玩未得囉,就係咁簡單
|