SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 27
累積人氣: 22194

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 27 日  星期五   清涼


秘密繼續愛妳 愉快 分類: 未分類

尋晚好夜訓,成點幾,唉 依排我冇乜搞鐘,所以朝朝早都晏起,同遲到,

本身尋晚放工去報名返學,不過我媽唔得閒,今朝10點老豆先帶兩隻狗出去,放便,

而我就訓到,10點35分先起身,唉 今日得18度, 唉~今晚到我負責放狗,

今日我12點先返到公司~,做左9個字工作~ 之後去食飯,今日順便睇埋尋晚未睇哂既野,DO姐去,SHOPPING,同埋,HIU雄

依排愛上左食洋蔥汁既飯,正,又健康~又唔會熱氣,今日返工,本身想打俾小倫,不過~佢電話都係傻的,

網路唔定時,估佢唔到,收到定唔收到,之後上番去,公司~見到老豆,都做左好耐了,計數,唉

而我就係度,懶人多屎尿既我,就去廁所,哈哈, 之後,行下,之後,,打機,  好悶呀成日都,拍拖又悶,唔拍拖又悶,想點呀

人生,係未真係咁過, 話說起黎,我同敏,正式分手,真係一個奇境,因為之前我們一直都唔捨得對方,就算以前分幾多次,

硬係,好似有野,連住大家,拖到大家咁,唔肯放手,唔肯分手,分極都分唔到,依家就真係恭喜哂,尋日雖然佢WHATSAPP我想約我去HI TEA

不過講真,我真係幾開心既,雖然話,同無聊人食飯,不過~口不對心,依排我真係成日唔想,成日掛係惱中去諗,去期望,

大家一齊過,到左分手後,佢有佢繼續戀愛,而我,有我繼續去愛佢, 算秘密既,廢事,佢搞到,大家連朋友都冇得做,係未,幾好呀,咁想法,

我又冇傷害既,佢仍然可以繼續尋歡,我又可以繼續愛佢下去,^^ ,不過呢,黎緊我將會好忙, 唔知道~下星期見完之後都唔知仲有冇得見,

唉 唔諗啦,想見未見囉,我都係想暗中睇實佢姐,如果~佢同呢個人結左婚,我都冇咩所謂~因為,佢都唔係我女朋友,

同埋受傷係佢,唔開心都係佢,佢有佢繼續唔開心,開心係,一齊時候~戀愛FEEL,唔開心,係佢日子愛到深,分手要狼,被此的勇敢,呢個歌詞,

真係好啱聽, 唉~ 其實~拍拖對我黎講,唔係好重要,只重要,係TIMING,同愛上問題~感覺,要黎就黎,話走就走,

我咩路線,我都走過,兩者,都累了,其實我都哂左13年青春, 活係一個,活躍時期的狀態~

所以後生時候~成日都唔定,唔生性,對學習上仲未能可以集中到,所以~後生,係中意玩既我,後期先,拍拖,一直拍時候~

而專注係感情上,自己~唔想做其他事,當然啦,我呢個前度,令我,識得點樣去愛一個人同付出, 而且~我對佢真心,真意

只不過~呃唔到乂家感覺,時間到左,就要收,同停, 無論結左婚,都未必好事,佢先25歲,我無理由哂佢咁多青春,

咁當然,佢衰佢賤既事,佢亦都唔會覺得D乜,佢都食左好多年,就算佢把口,同緊妳一齊~但個心,已不在,

冇人知佢個心想緊乜,但係佢依家都大個左,不過~暫時仲未睇到佢真正定性一日,佢一日未找到自己中意既人同居所

我諗佢下半世,都係做緊流浪者, 不過我SKY就偏偏愛上呢個流浪者, 可能~我可以可有可無的感情狀態

其實呢個世上,係未只得二揀一,一係朋友一係愛人???係未呢, 唉 我都唔知,總之, 唉 我真係發覺,好怕悶,

好想熱鬧~ 好想,搵番自己滿足的事,東西~,話說今日上網,搵D GAMES黎打下,WA原來自差D忘記自己興趣~

就係網上,GAMES但我最中意玩桌球,呢種遊戲,好睇你耐性,同分析~ WA~愛了愛上了,GAMES

18年冇打電腦GAMES~ @@真係耐呀,連自己都冇發覺,不知不覺,自己冇再去尋找自己的遊戲,

個陣,18年前,認識左玩,ICQ後,全部集中哂,係同人傾計,同搵仔,識人,而其他真係忘了,

日子真係咁過, 好期待下星期6,不過~阿敏佢都, 唔會亂諗野啦,同埋,我們都分左手,佢應該唔會理我d野,

就算問,都係我家事,同工人,其他~應該唔會點問,就算問,都唔到佢問,話哂,我都係佢前度呀,一場相識,關心好應該呀

不過佢唔答,我都唔會勉強~又唔係第一日識佢,佢份係點,我好清楚~ 佢依家中唔中意人煩,我真係唔知,

不過~佢有冇玩緊呢個,我真係唔知, 又或者,係好朋友~ 但係,將會係佢人生幸福~但又係佢既人生痛苦

我唔需要為佢傷心,因為我依家很自由,FREE的狀態~ 冇野再值得為我傷心,同壓力,同煩,

我最煩係,係我依家愈黎愈覺得,我好矛盾~,一個人唔夠,但唔係我想搵愛情,,而係我既充實,同興趣~

學習至上,幾好呀, 讀書,打機,返工,,草錢,正, 就算冇人喜歡~我,我都冇咩所謂~,因為我依家都冇再諗喜歡邊個,

當然阿敏係唯一啦,不過~ 我會做一個,愛錫佢的人,但一定唔係愛人囉,OK~ 係親人同前度, ^^兩者,

我想呢段日子,好想試下,正式去,讀書日子,不斷咁追番D野番黎,唔知好冇讀管理呢, 又想讀日文,,又想讀法文,

又想讀英文~ =3=最慘每次上堂,我都易發呆,同,唔明,既狀態一樣, 同埋會訓覺,~又驚,唉

希望今次重新,唔會俾自己咁多顧慮 =3=唔~  @@好想去買番個桌球玩下, 買番黎玩下先,玩具都得既,

叫左老豆去買.,,不過佢話天日先搵....@@又有新玩具玩,

@@上次LEGO我都未玩,  == 咁大個人仲玩玩具~不過~我性格真係天真,但又中意玩,YEAH~

今日星期5,今日都唔算忙既,可能係我太少野做,而佢地忙到7  下星期6終於有手信,唔唔

喔,如果阿敏佢唔開心,我諗我會安慰佢既,我無理由,咁黑心既,係未, 算啦,只要佢開心未得囉,佢散佢事,

我冇野架,又唔會痛既,呵呵, 我都,冇再為佢傷心,因為,已唔係我範圍之內, 總之,我有我繼續尋我的夢想,

拍拖,真係好無聊,可能阿敏佢都係無聊姐,,等佢見識下多D唔同戀愛態度~,繼續去尋找,更好更好更好,

愛到,唔想搵為止,that'sall

同埋呢.我最近發覺我塊面好紅,同埋我覺得塊面,愈黎愈肥=3=點算好呀

又紅又腫=3=唉 愈老愈7呀-3-想死, 要日日做足運動退咁D水腫去呀

其實我懷疑我係水腫, 但又唔知點退 = =唉~無奈~ 

頭先做完運動,舒服好多呢,^^