SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 19
累積人氣: 22186

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 7 日  星期一   清涼


尋晚夢見偉業(我的初戀) 鬱悶 分類: 未分類

尋晚我11點幾,同YCWHATSAP,之後,我問佢係邊,佢話係中環,當時佢同EM二人世界~

不過~又係因為,YC佢黑面,而,EM佢又好嬲走左去,留低左YC一個人搭車回家去,

而我叫佢打俾我,同佢傾陣,唉~拍拖,點解人人拍拖好甜蜜~但點解,我們就搞到好慚愧咁

唉~人做TB,我地做TB~,做到咁鬼死LONELY~ LOVELY~對我們人生,之中,最殘酷~

我們識親人,都係,利益,同,玩咁感覺,唉 算吧, 尋晚12點半身,想睇TVB有個SHOW,叫新秀大賽

不過~都係冇睇到,唉 唔想晚晚咁夜訓, 之後,尋晚,唔知點解,又發夢,今次到,佢,PLAY BOY 偉業~

前晚同前前晚,就發阿敏,今次就發偉業~ 雖然呢兩個,都係PLAY字形容~,亦都係,我最愛,

好玩呀,三晚之間,發哂我的最愛,我心中,重要人物,好呀~ 個夢,係講,我同偉業~一齊左,仲打算,結婚想法,

之後,又冇啦啦,係夢到見到舅母~塊面,好似鬼咁,佢要化妝<之後好神奇,佢塊面,突然~ 好似,魔法一樣,變番正常樣

@@ WA~ 之後,今朝一醒已早上了,今朝7點半,我個鐘已響了,之後,今朝10點先起身,

今朝10點,阿爸佢就準備帶狗仔,之後我同佢講早晨,之後,佢問我,同佢一齊放狗仔呀,我話唔係,起身返工,

之後,佢就推住架車仔,帶住兩隻狗,之後,黑妹,用LINE~ 整係架車到,之後,我就去洗面刷牙,換衫,食早餐

今日,我大概,11點幾返到公司~ 4叔,12點15分返到公司~ 今晚本身想去睇戲,點知,一睇,JP冇得做,可能之前做左,

唔知道~ ,我今日,心情好悶, 唉~好失落,好苦悶, 一個人生活~,雖然仲有我父母~但係,都唔及,有個愛人陪住,

唉~明天係8號,我已同,阿敏分左手,都一個月了,有時候~好掛住佢,但有時候又好掛住鍾偉業

有時候~好想返轉頭,但現實,偉業佢並唔係真心中意我,反而覺得,唉 係夢,先有咁既可能~

今世,遇著的人,都係,PLAY~ 唉~ 唔知係我太認真,定係我份人穩重,硬係,好似,比唔到一份,好條件比自己

我心裡面,好想有自己家庭~ 但上天偏偏,比唔係呢回事我,反而,佢想我,試下一次幸福~,就係遇著,阿敏佢

當然2012年,鍾偉業曾經搵番我,我好想,為佢付出,但係,現實,大家始終撻唔著, 緣份呢架野,

真係冇我份,反而,PLAY BOY PLAY GIRL,我就見唔少,所以~依家我真係,唔敢再咁大期望,

呢幾年,我同阿敏回憶,好想諗番起, 但,FEEL唔到,佢對我係真,真在於~係錢上,買野,食飯~睇戲,

演唱會,我們從來冇一齊睇過,旅行,冇去過,相,冇影過,偷影就有, 去我屋企,得,5次,

而個D行為,已好耐冇了,大家,關係已去到平淡了,淡到可無可有,

我們曾經去過打機,同,美國冒險樂園~,同埋,行去朗HO方,之後,打後,就一直係KWAI FONG,行街,睇戲,食飯,買野,

日子就好似,愈黎化遠,但二人感情,就愈黎愈近, 之後打後,大家都好似,親人一樣,再冇心中幻想,

曾經~我們都有打算結婚,但最後,大家再冇提及了,曾經~想大家一齊~,我打算同佢下半世,白頭到老,

不過~ 未白頭,心境都老了,而金錢不斷,缺乏哂,自己~草來草去,都唔多,所以~我上年,遇既事又唔開心,

而且~,為左自己打算,放棄阿敏, 到頭來,佢原來已經~ 準備後路,一路識人,一路KEEP住我,直到,OK~佢搵到,

而我,又等佢開聲,咁就拜拜,~ 依排,同,JEFFREY,傾LINE黎,而且佢尋晚都同我講左,唔想再哂時間~等著了,

基本上冇人叫佢等我,係我命格當中,唔屬於有愛情呢回事, 我雖然好悶,因為我係獨生,

自細,就習慣左獨行獨往,係悶D架喇,鬼叫自己~對身邊野,都唔在乎咩,我最在乎,係我人生日後的事,

同自己~自細,我爸媽,已係外國離左婚,而且~自細,對拍拖,同結婚,真係好冷淡,同冇興趣~<唔相信愛情,

但日子,變了,自己都想試下,感受下,所以~我先行出第一步,不過~原來,答案~對我人生,係唔WORK~

可能童年既關係,對住我父母~,復雜家庭長大,對於所有事情,都好HO無保留,

唉~喜歡一個人是錯嗎,認真去愛是錯嗎,玩玩下,是對嗎, 我冇兄弟姐妹,往往成日,寂寞時候~有時不知不覺間同自己講野,

我其實好想搵人傾訴~,見到自己媽,成日為情緒而令身邊人怕左佢, 真係覺得佢好慘,好可憐,老豆又唔理佢,又唔關心佢

我做佢個女,佢又未必接受我關心,我老豆份人喜歡搵人陪,出邊的女人,永遠好中意做佢女朋友~,同後備

家不成家,而我呢,不停去尋找,自己既愛,同幸福~ 不過幸福左,6年,到頭來,是禍,不是福

錢財,嚴重損失,心情嚴重疲於疲倦,每日,睇電視,打機,打日記,打電話~,睇劇,帶狗仔,返工放工,食飯

好悶呀,我覺得自,嚴重苦悶,目標~冇,發夢,每晚都有,,聽鬼故,唉~今晚8點半做新劇刀下留人

今日係公司~冇啦啦,會想到新劇,少裡藏刀,@@痴左線,笑死我老母

今晚,我返黎,抖一陣,睇陣超人,之後,帶狗仔,@@今晚,第一次,見到,TB~,同佢細妹定女朋友~

放狗,佢地帶住兩隻,金毛犬,我就帶黑妹,之後,就帶波比,

今晚返黎前,去左M記食野, 今晚我媽同,CANNA佢地食飯~ SO~ 我要睇住佢地,(狗仔)

今朝我過左數啦,300,俾小倫, 明天晚上,約左卞文食飯, @@下星期6,BBQ LU~今個月,又做冬,

一年一度,~不過唔知搞唔搞好,

我今日都有SMS俾阿敏,問佢好返未,叫佢睇天氣報告著衫,

我今日食LUNCH,都有睇漫畫~ 而下午~睇童話戀曲,第5集

太好睇了,YA~ 唔唔

就係咁啦,