WA~又一個月了,對上次已係11月8號了,仲係星期日,今日係星期二
原來,我唔開左,一段時間了,今朝訓醒個陣,心情同精神上,都回復番了,
同埋,開始習慣番,一個人了,今日突然回想番,12歲個一年暑假,
突然好似返番去,以前同婆婆一齊住的日子,一起身,就開電視,
感覺,好充實,今日返工前,收到小倫既WHATSAPP,8點幾,
不過~我返工時候~已打唔通了,今日係星期二,今晚約左卞文食飯,去,KWAI芳,新都會
今日個惱,有D想記得番,我同敏既回憶,諗起去新都會,就硬係,想記但唔想記,
其實依家好多時候~,都唔敢想番我同前度既野,佢令我好矛盾~你話佢對我真心真意,呢一刻,我真係唔敢講佢對我真誠
但一齊個陣,又唔可以話佢對我假意,我成日問自己~我覺得我愛佢多過佢愛我,
但分左手後,醒左後,覺得,呢段情,好似落左迷藥一樣,我愛佢愛到成個所有,都俾佢, 唉
呢段情,我都食得辛苦~ 但幸福就好似銀河一樣,好虛幻,我其實,唔敢再回憶,係新都會既野,
每一次,都想逃避呢個商場, 佢係唯一令我唔想去的地方,我呢幾日,有時候~會STOP自己唔想再諗,
突然間,覺得呢個女仔,太恐怖~但我又憎唔落,嬲唔落,佢令我,係心中,只得美好回憶,
更何況~我唔知佢,係背後,有冇同新朋友講我D野,或者,講我煩,成日要人陪,唉 之類啦,
曾經,佢有個同學叫阿KAN~,個同學同我講,佢話,我好煩, 唉 後來,我個一年,聽左後,我都冇再煩佢
去搵佢,竟然咁煩,一齊都冇意思,邊有人拍拖,拍到怕煩,唉 而一直係到死忍難忍,
唉~,愛愛愛~,真係好撚攰,佢依家有屋住,又有人照顧~,呢個煩字,都冇機會了,
今晚我唔使帶狗,今日我都好空間,今朝一返到去,就做哂野,之後去食飯, 睇漫畫~
上番黎,又睇下劇,童話戀曲,今日我成日都做左好多野, 今日都有走去,搵阿DAN~吹水,
之後,返工前,又去左買支野飲,之後今日,3點幾,老豆又返公司計數,我就睇劇,之後,5點,又行去,同,劉小姐吹水,
見夠鐘,就返公司BACK UP電腦~ 之後,6點出發,個陣心情,真係有D唔開心架,
因為,去新都會個一刻心情,又偶起,我同佢回憶,雖然~ 曾經幸福過,
不過其實~真係唔想諗,今朝搭車個陣,我好多野都,間回想,我同佢過去,今朝我突然聽到首歌叫
GOOD BYE MY LOVE~入面D歌詞,又講中我心情,時晨到左,就要慢慢放手,
我好想講,我有時候~好想掛住佢,但又會某D野,佢又令我唔值得去諗,我係掛住,同唔敢諗既之間,
我從來未試過,為左一個前度,搞到自己心情錯亂, 我知道自己係逃避
一直都係,我好驚,真係好驚,好驚去KWAI芳,因為個到,係我同佢行得最多最耐的一個地方,
有時候~一套戲,唔想走番去,KWAI芳睇,因為一入到戲院~就會感覺到,佢仍然坐我隔離同我一齊的感覺同日子,
今日經過好多地方,每次見到唔同店舖~門口,我都會睇到,我同妳行過走過既回憶,
我同自己講,唔好再諗,唔好再去記,不過阿敏~每次同妳WHATSAPP~,我都覺得,同妳係好CLOSE~
但係,一到左,大家冇再關係時候~,就樣樣好難受,
每年新年呢,我都會俾利是妳,我諗,從此以後都唔使, 我依家,訓覺前,都會諗,我依家到底可以為咩而做目標??
原來冇了,依家我支柱,我諗會放係我父母身上, 不過我都會,同自己爭取 自己咁多年既努力,
同加油~ 阿敏~,妳都要加油,保重身體~
突然間好想去溫哥華生活~ 想去一D,冇人識我既地方,
今日已係個月啦~ 仍然繼續想妳~ 不過~都要俾D時間~俾自己~
真係,唔可以咁快冇~ 妳令我,深深咁,為左,情,而令我成長,謝謝妳
今晚我媽,問我有冇人追我,又問我有冇心上人, 兩樣都冇~雙WIN~ 哈哈
有我都唔中意啦,最好冇
|