今朝我10點起身,之後洗面刷牙,睇住狗仔,老豆準備帶黑妹,
而我就當然,等埋老豆上黎我先,我先返工啦,
今朝我都忘了今日公司食大餐,唉 不過D野食咁涷,我都係大家樂食埋飯先上去做野,
唉~今日天氣好涷,今朝我都有打俾小倫,傾計,我今次冇同佢講尋晚睇左一半,就離場是因為,我掛住阿敏,
廢事啦,講咁多野做乜呀,日講夜講,就算,上黎睇我日記都悶啦,更何況聽,
不過我知道~小倫份人唔同其他人,不過~我都未費事講, 今日,好充實咁做哂手頭上工作~
就黎出薪喇,而且仲商量出,今日心情,又有寂寞~有D悶,好LONELY~ 今個星期阿敏佢冇開WHATSAPP
可能佢忙啦,係既,下星期又聖誕~之後除夕~唉 喔~之前,聽我前工人講,佢話搵朋友幫我同阿敏復合,都唔知係未真,
有時會諗,復合左又點,一樣都唔開心,佢有佢繼續去尋歡,同工作~ 就算我同佢掛住,都未必係喜歡同愛的
呢排,我同媽關係冇好到,反而,仲覺得,佢好討厭,討厭係佢所有事情都賴我身上,
我真係發覺佢好同壞都未必分得清, 今日放工時間5點,個陣我睇緊創世紀,都未睇哂,
之後劉醫師打電話俾我請得食野,甜品, 之後,我今晚約左卞文食飯,
約佢去西環食,又平好正既晚餐, 今晚我第一次同佢食得最耐既一晚, 同傾得最多最耐的一晚,
關於佢返黎公司做既問題~,我都忍唔住問左,當然,我知道佢既出發點時候~我都扮唔知,佢既真相,
費事啦,費事,俾我老豆同我媽,搞到件事,好大咁,而且~ 我亦唔想太過HIN連呢件事,
就算,結果變成點,都係由我叔決定,我呢D下人,理得幾多呀, 今晚同卞文傾左,童年學校事啦,同埋,感情,家人,
天氣愈黎愈冷,個心,都係冷的, 自從,佢同我分手後,整體上,運程,好似回復返,好既日子了,
今晚我都差唔多,10點先回到家,返黎,我媽,就問我有冇同卞文講,之後,佢又懷疑我,係我叫佢返黎做,
唉 阿媽,,我邊到得罪你呀,樣樣入我數,咁我未好唔得閒,卞文既事又關我事,工人又關我事,所有人都關我事,
阿媽,妳可唔可以搵一日做番堂堂正正既好媽媽,可唔可以,唔好令我討厭妳,妳成日未話,妳係未好乞我憎既,
妳本身唔係架,不過~我愈黎愈大時,妳就愈黎愈老時,好多時候~,妳自己講野,都愈黎分唔清了,
我作為妳個女,我係未應該扮聽唔到,定係用一D~討厭妳既口吻同妳講聲,唔好屈9我,
我媽依家,成日搵我食死貓,賴得就賴~ 煩到嘔茄, 算啦,同D平民人講野,真係好難溝通,
好彩唔係識原始人,今晚返黎,就帶狗仔,明天都要呀~因為天日我老豆約左姨婆,飲茶,
今晚老豆返黎,我老豆,同我媽講,卞文既事, 我覺得自己做到,神秘者,因為好多時候~ 我都知得最多,
資訊呢架野,我最有料, 而我既條件,真係可以~做9仔隊
尋晚,,我因為太掛住佢,個心又拿住拿住,所以~喊左出黎,腫了, 我真係傻~
好傻~我已分唔清,佢講緊係大話定係真了,真係矛盾~ 又討厭,但又好愛,
又唔值得,但又好在乎~我已唔掛妳,但又夢見妳,,,想點呀~激死,
|