今朝我好晏起身,差唔多11點,之後,老豆又出左去食早餐,,
而我就起身洗面刷牙執麻, 今日天氣好好呀,^^ 今日我心情一樣啦,
今朝我大概,12點幾先返公司~ 唉~ 今日都係開埋SPARE單,同,蘭單,
今日呢,無意中聽到少少,但又唔係好肯定,我媽同,CINDY返黎,傾,唔知邊個想返黎做
= =又關於,又要經我阿叔個到,咁呀,之後,我今日做哂野,都差唔多,點幾先完成,之後,兩點先走,
之後,落到去,未到兩點15,下午茶,已換哂牌.之後,去左大快活睇睇,BUT 又換哂,
之後,我去左鋪頭俾單俾,MIC~ 之後,我拜託佢把幾張單俾阿如,
之後我就走了,之後我打俾阿維,諗住,佢會返工, 不過又冇人聽,
之後,我自己行去對面食吉野家, 之後睇埋刀下留人,
睇番尋晚個集, 之後,又行去搭巴士,去回家去了,之後,今日係巴士,訓左一陣,一路聽歌,一路訓,
之後,又醒左,之後,上網聽歌,情投意合,呢首歌, 之後,差唔多,4點返到屋企,
之後,打算唱陣K~ 不過就冇睇忍者亂太朗, 今日, 都係咁啦, 今晚同父母返,KUM SOU 個邊元朗食飯
今晚7點打俾小倫,不過冇人聽, 今晚出去食飯,帶波波比比,
今日我5點幾就帶狗仔落去,之後見到,SU姨姨,約左我老豆簽合約,
今晚,同小倫傾左好耐計,都係關於阿敏, 同我媽, 同佢傾心事,傾哂出黎,心情都舒服哂,^^
今晚我,做運動,我已好多日冇做了,今晚做番夠本, 今日,都有時掛住佢既,
尋晚訓時,12點幾,都有SMS俾阿敏,同佢講前晚去左一間龍貓SORE,仲有波兒,
見到佢地,就見番我同佢以前回憶,其實~回憶,可以想下,人,可以掛下,
人唔可以阻止別人想念同,回憶, 我知道~,我朋友~叫我唔好想太多,亦,唔需要再搵對方,
不過~呢個世界~有邊個真係,可以唔諗,唔掛呢,??? 當佢地同另一個拍緊時,就唔會諗身邊人感受,
同困擾~ 我唔介意自己繼續回憶,同掛, 因為,我現時冇對象~冇目標~,冇愛情,
我只是,享受著,曾經一齊過,能夠,令我動心的人,同感覺, 我知,我很傻,好,ON 居,
不過~ 愛,係自私, 亦都係很傻勁的事, 最愛, 無論自己定她,他, 都一樣, 愈得唔到,但又喜歡~ 咁樣叫愛,
佢唔開心,自己就跟住唔開心,佢快樂~,自己就會快樂~ 無論佢去到邊,我都會陪伴,及支持
呢個月黎,我心情慢慢回復番正常,同感受,都日日都好唔同,我知道~ 反復左好多次,矛盾左好多日
我其實諗左好耐,到底~ 我應該諗佢最差既野而令我討厭呢個人,定係,繼續去回憶一齊日子而掛念佢?
兩樣,都係我惱海中間,之間咁,我唔理佢係玩定真,真真假假, 我真係分唔清
我只知自己依家好中意單身,同,我冇再諗,佢係我呢頭住既念頭,而被阻礙我返工,
同,壓力,唔開心想法,我會當佢係好普通的朋友,同埋,唔再認識,唔熟識的人,
因為我放下,一步步,咁,放下, 日子,就會變得,舒服~ 最緊要佢同朋友一齊開心快樂
住得舒適~ 咁就可以~ 其他事,我都唔多理了, man, 祝妳幸福快樂
|