尋晚發左個夢,夢到,收到個電話~,個時在夢中,以為老豆打俾我,
之後一聽,@@係阿敏,WA~ 由上次到呢一刻,我好多晚都冇發夢,關於佢的事了,
@@真的很神奇,之後,夢到,聽完後,我都忘了佢同我講咩了,
今朝10點,老豆入黎同我講,一陣間,放D 狗仔既尿片係廁所,記住俾水佢地飲
之後,今朝老豆帶哂狗仔後,我就起身,WA~今日好涷,16度,明天,15度,
今日,都係著好簡單既褸,入面仍然短衫, 今日都好晏到,12點,不過~返黎都係計數,之後開蘭單,
今日,都好快做完,呢,本身今日約左阿敏,好彩咋,今日真係涷到痴線,
今晚做歡樂滿東華,又一年一度,時間真快,又一年,又月尾啦, 唉
今日放工,去左大家樂食飯, 之後,JUDY,初初見唔到我,之後,又見到我,就埋黎,搭木台,食飯
之後,JUDY去排隊拎飯,@@又係中湯,兩碟FOOD 同,飯,,
之後,同佢傾計,傾開阿媽問題~ 之後,阿媽問我返唔返屋企,如果~一齊返去,之後我話,,唔返住,
其實當時,我考慮中,出去唱K睇戲好,定係回家好,後我食完飯,就走喇,見到出面,落雨,天氣又涷,咁我未改為主意,回家囉,
之後,去到,等巴士,回家時候~,阿媽係公司打俾我,問我係邊,聽佢把聲有D唔妥,之後,@@又喊了,
佢話喎,我們關係,係未真係唔好,之後,我冇得解釋~,佢話,係未唔中意佢煮飯以後唔煮,= =
唉 之後,我想講,我好悶,留係屋企都冇野做,咁不如,自己出去走走,但依家天氣涷,咁我未返屋企囉,
咁個陣,我只答左等巴士,之後,唉 我就感覺上,好多時候都收到好多阿媽的情緒~好MOK明其妙的事放係我身上,
由11月由我同敏分手個一刻開始~,阿媽經常性,@@喊,之後又事,仲同我講埋我唔明的事,唉
為什麼~餐餐,要咁樣,佢D亦屈,真係太過恐怖~ 最慘,都唔知有冇食藥,唉
第一次,就因為關心我,問我係未仲係唔開心,之後,又問佢係未真係有女朋友~,之後,講到佢,好拿嚴重,之後,咩上身,
又話佢係屋企位置係未已唔重要,又話我咩都同老豆講,好多秘密~佢唔可以知, 唉
第二次,我睇緊電視,當日我見佢同唔知邊個講電話~,之後,冇啦啦入我房到,話唔好諗住請番ESTHER~之後,佢話我,同老豆當佢係衰人,
依家我真係話你衰人,之後,我就係咁樣,冇啦啦俾佢話,第三單,今日了,我真係想死的,救命~
做阿媽,原來會傻的,咩都放係仔女身上,但佢又唔會搵人傾, 唉 ,無論呻又好,傾都好,搵朋友啦,好過收收埋埋,
係,呢幾年,我媽佢為左工人唔開心,成日覺得搞到屋企,咩都壞,唉 ~其實當時,初初我一定會幫工人而唔唔媽咪~
係因為,人地黎打工咁辛苦~ 而且佢又唔係故意,而且~初時,見佢,又驚我媽,食物又好飲品都好,都搞到好似心理唔平衡
我感到好慘,因為呢種感覺,我無數次都覺得好辛苦~,同試過,只但係,後來,我冇再理,係因為,已唔到我理,
唔到我再幫口了,因為,試用期過左,同埋我知道~唉~ ESTHER,有時候~係有少少貪心,不過~,佢冇害我未得囉,
而且~人地日日煮飯我食,我仲可以講D咩,又服侍我,所以~ 唉 算係咁, 我今日都有打俾卡文,同佢講,呢個月黎,
我媽情緒化嚴重左,下星期二,8號,一齊食飯,葵芳,新都會,食SUSHI~
之後,今晚我都有打俾如姨媽~,諗住叫佢,去開解我老母~點知,又俾佢話番轉頭,怪我逃避阿媽,
唉~我使逃避~佢肯聽先得架,我真係發覺,我媽屋企人,同媽,都怪雞,喔,有咩野,係唔賴我身上呢,
周不時,都放我身上,唉 真係吹脹,激死, 冇老婆日子,就少左個人去支持自己~ 呢6年黎,同敏一齊左之後,都理少左屋企事,
而且~唔覺得,阿媽的存在,同阿爸,佢係出邊同女人的事, 依家冇左老婆,就覺得,家事,就理多左,煩多左,
連搵朋友呻,都多左,阿妹搵多左,朋友打多左電話,WHATSAPP~,ICQ~ 各式各樣的東西都做多左,
我都知道~,阿敏佢未必係好有耐性聽, 所以對住阿敏都講少左,不過依家都唔到佢理,佢亦都唔想理
我屋企,真係好多麻煩野,唉,我成長得比較特殊~ 同家庭復雜,所以~周不時,心情時喜時跌,
我自己情緒~都算OK~依家,比起幾年前,都穩定,盡量~自己,所碎的事,都減少左同人講了,
寧願打日記,有日記後,好多野,都盡量~冇乜搵人同人講,就算講都幫唔到D乜
人好奇怪~ 永遠好自私,支持~已滿足~ 我SKY~幾難,我都過左,幾唔開心,都要自己面對,家人,朋友~愛人,
感情,工人,錢,學習,種種,好多挑戰~ 不過~而我,人生多左,EQ的確比以前,高左好多,而且~控制~冷靜,都以前,進步左好多,
驚係冇用,冷靜先最緊要,人唔冷靜,學咩人解決~愛自己先識得愛人,今晚我同卡文都講左,
佢話我EQ係比媽好高好多,但,IQ~就慢慢黎,~之後唔知點解突然間,我覺得,IQ~都未必快樂~EQ~會快樂得多,
事實上係,人天生,太叻,就冇挑戰~因為,,唔夠知足常樂,所以佢地,覺得冇難度, 而EQ~高,起碼仲可以幫到自己尋找到更多快樂~
同埋,不斷找到,好多樂趣,而且~覺得樣樣新鮮,唔會覺得悶,反而~做人仲簡單得多,愈係俾自己復雜,佢就真係,搵野煩,
不過~呢個社會,變得好緊要,人情味,缺乏左, 自我中心多左,而且~唉 總之,咩都好啦,
人係冇完美,只係,自我吹眠,,同不斷搞事,,,唉~而我,80後,真係睇唔到香港的將來了,
因為, 已冇將來,呢回事了
我只會,對呢世界作出一個答案~叫(心淡)
已再無任何答案,係放香港身上,只會說,淡了,
謝
我今日返黎,就上下網,之後睇漫畫~,之後,睇新劇,叫童話戀曲,
@@關楚YIU做,男主角, 之後,今晚我自己食飯,又去左廚房佬食,
因今晚,想睇電視~,今日我帶狗,@@涷到痴線,仲吹我甩我頂冒,
之後上番黎,又,換番,冷冒,大風吹,之後,今日我都有聽鬼故,未聽哂,
不過都係留番下次聽, 今日就係咁過,今晚我做冇運動,喔~
冇拍拖,真係有D悶,不過~我唔會為左拍拖而拍拖, 我會為左中意先去愛一個人,
咁當然~睇下個個,係未令你動心,不過~我到目前為止,都仍然~冇目標想法,我意思,人
不過唔代表~我人沒了,只會,係,煩事多左,而唔係凡多左,係煩OK
就係咁~
|