今日放假,今朝10點幾起身,之後聽到有信息,之後,同一個朋友傾陣計,叫,MING CHAN
之後,傾傾下,我又繼續訓,之後,11點幾,小倫CALL我,之後又傾計,之後,傾到差唔多12點幾我就起身,
之後小倫都差唔多又要出去,而我就洗面刷牙,換衫,出去,去左廚房佬食飯,
之後李太WHATSAPP我,之後我CALL佢,之後,食左個俄國牛LAU飯,加杯奶茶,
之後,食完,個伙記話我食咁少飯,真係可笑,個碟野,D飯,已好多了,我已左食一半飯,@@難道要我食哂先多
唉~ 依家食野正常番好,輕鬆哂,生活上正常番哂, 今日,食完飯後,就去搭車,之後,李太都要訓了,
之後,搭61M去荃灣MTR~,之後,搭MTR時,WHATSAPP俾阿敏,叫佢天日著多件衫,因為天日涼左,
之後佢一句問候,你好嗎,之後我答,OK啦,之後同佢講今日放假,之後佢答,GOOD~之後我答,HAHA
之後再冇任何對話,佢仍然未回我星期6點, 唉 或者到左個日佢先答我, MAYBE,
尋晚,同,JFFREY玩LINE CAM~ @@呵呵, 我的前度很多,有男有女,
唉 BUT NOW 時候~,當然<SINGLE 會好D~ 今日出左去金鐘,做D野, 整番個車牌既野,當然~係,個牌名,
之後,做完,就CALL老豆單聲,完成任務~ 之後自己見得閒就去左,CEO唱K,唱左一個鐘,之後回家了,
返黎仲要帶狗仔放便,今朝個個阿,MING佢問我,人工高唔高,我當然呃佢,,講好少錢喇, 廢事爆咁多料,
之後,我同佢講今日出金鐘,之後佢問,行街,我求其講,係,咁當然~我又唔想俾人知我咁多野,
哈哈,突然間,覺得自己轉變,秘密人物, 唉 有時候~都唔需要講咁多人俾人聽, 反而,自己愈收埋愈好,
學阿敏麻,神秘好, 知少D好過露出馬腳, 係阿敏身上,總會學唔少野, 留番少少秘密俾自己
不過我係日記打出咁多野,就算秘密~都唔會收得哂, 忽然間,接受番單身,其實唔錯,
雖然~我有時候都會掛住佢, 呢個,係我人生,第二次最愛,亦都第二個令我掛念的人,
亦都係,最後一次戀愛, BUT~ 我唔知點解,有佢總會令我好充實, 當然~冇佢,就會咩新氣都冇,
唉 練習天使,呢套劇,好似曾經有套,叫白衣天使~ @@又係講NURSE~ WA~
咁就一年,聖誕黎緊啦,唔知阿敏同佢新女友,點過呢,打後,又佢地第一年既新年,新開始~
我好記得,個時,我同阿敏,第一年,第一日,就係去,CWB~,睇戲,食SUSHI,,之後送佢回家,
有D回憶,會突然消失,但又會好有回味, 日子,一日比一日咁過,大家都大個了,同埋,都行左咁耐,
大家都有感情,不過佢份人,真係古古怪怪, 當然啦,佢係我最愛, 不過~都比及唔上現時,佢呢個現任,
希望佢冇事,當然啦,佢快樂就得啦, ^^
|