今朝10點半起身,今日都好晏返工,咁呀,好彩今日係星期4,
今日好彩唔忙,今日我一返到公司就計數,之後,開國泰,之後,改單,個陣12點幾,
阿LING打俾我,問我放低左未,我話放了,之後,佢問我之前做咩事,係FB打D野,係未講緊唔知邊個,
我話唔係,係我心中想講,未打囉, 唉 之後1點落去食飯,今日好涷,不過我都係著短衫,
加件褸,今日都著得比較暖,喔~今日食飯時,撞到JUDY,之後,叫佢一齊坐
後來同佢講開SYLVIA`之後,佢真係同我講番,上次佢係樓下PO,而,SYLVIA係公司同佢係電話事件,
咁當然呢件事我一早知了,估唔到佢仍然提番,咁我當然扮唔知喇, 喔,冬天來了,GOOD
今日都冇咩特別野呀,係今日放工出左去CWB~,本身想睇戲,點知,冇得睇,唉 算
之後,自己行去,金百利,搵兒姐姐,之後,@@個時有客, @@18歲既妹妹仔黎買野,都幾靚
之後,又有一個客,呢個客,好信得過我,佢問我,佢應該揀邊個BAG好當然~,我好樂意幫妳睇睇,
之後,揀啱左佢心水了,^^哈哈,之後兒姐姐話, 終於講番人話了,哈哈,咩意思,唉 係既,
我都明,我為人正直,但係,有時候~,都係UP埋D無理頭既野,哈哈,咁先係我架麻,
唉~阿敏佢仲未回我星期6食幾點,同係邊度食,頂~ 佢係未唔想食姐,玩野,
我諗住,後日拎埋份禮物,我同佢就算架喇, 唉 煩到嘔茄,
星期6去左見佢,咁就完成任務~之後我同佢就再冇任何關係,
今晚食飯時,打俾小倫,個陣佢電話唔通,後來,又通,之後打番俾我,
之後同佢傾計,都係傾阿敏既事,喔~呢單野,真係有排傾,由上個月分手,到依家, 唔唔
之後,差唔多8點先返到屋企, 今晚返黎趕住睇電視~,尋晚我打錯左,叫實習天使,唔係練習天使=3=
我真係好服自己~周不時同劇集改名,吹脹~ 喔~頭先我,SMS俾阿敏,同佢講,我叫佢天日確定星期6點樣,
就係咁~ 今晚冇做運動,休息下都好呀又唔係完全唔做,
單身一左一排,感覺好舒服~ 初初單身番一定好寂寞~ 同好悶, 係有D唔慣, BUT now i start enjoying fee life
|